? ~ Terminliste for Desemberbarna ~ ?

Gunn2401 skrev:
jeg har termin 19 des :)


Da er du med. Velkommen til oss
 
mem44 skrev:
Har termin 24.12 :-) 


Da er du med. Gratulerer med graviditeten
 
Var på UL i dag :) Hjerte slår og all tingen :) Men ser ut som jeg er en uke mindre enn jeg hadde trodd :) så termin ca 28 desember, ikke 21 :)
 
Julelykke skrev:
Jeg har termin den 20.12. ;-) vil gjerne være med på lista


Da er du med. Gratulerer med graviditeten
 
87modell skrev:
Var på UL i dag :) Hjerte slår og all tingen :) Men ser ut som jeg er en uke mindre enn jeg hadde trodd :) så termin ca 28 desember, ikke 21 :)


Da er du flyttet
 
26.12 her :)
 
Solstrålen09 skrev:
26.12 her :)


Da er du med
 
Jeg har ny termin, 10.desember istedenfor 20.desember. Måtte ta utgangspunkt i menstermin, ikke da jeg var ganske sikker på eggløsning. Tror jeg blir flytta tilbake igjen når jeg skal på tidlig ul, men nå er ihvertfall foreløpig termin 10.desember :)
 
julie89 skrev:
Jeg har ny termin, 10.desember istedenfor 20.desember. Måtte ta utgangspunkt i menstermin, ikke da jeg var ganske sikker på eggløsning. Tror jeg blir flytta tilbake igjen når jeg skal på tidlig ul, men nå er ihvertfall foreløpig termin 10.desember :)


Da er det rettet
 
termin 20 desember:)
 
Hei. Fortsatt ganske fersk på "babyverden" og forum. Før meg gjerne opp på lista- termin 27.12:) holder fortsatt på å venne meg til tanken på at je faktisk er gravid. Masse glede, samtidig litt skremmende..
 
Jeg har termin 26.desember :) Er ganske ny her inne jeg også, og har akkurat bestemt meg for å beholde :) Kjempespennende, samtidig som jeg er litt redd. Flott tiltak :)
 
Da er dere 3 siste kommet med på listen emoticon
 
hei. jeg vil også stå på her =) termin 8.des
 
Varla skrev:
hei. jeg vil også stå på her =) termin 8.des


Da er du med, velkommen skal du være
 
Jeg vil også være med emoticon  termin 27.desember :)
 
_Anki_ skrev:
Jeg vil også være med emoticon  termin 27.desember :)


Det skal du få lov til, da er du med...
 
Kjempeflott:) Min termin er endret fra 19. til 17. etter UL :)
 
Back
Topp