Hønemor2020
Flørter med forumet
06.12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ganske ny her, men spennende å følge med alle som har termin i Desember! Jeg har selv termin i Desember, men jeg har alltid hatt en uregelmessig syklus siden jeg sluttet på p-pillene. Men jeg har brukt eggløsningssprøyte, som skal gi meg «normal» syklus. Er det noen som vet om jeg beregner med 28 dager syklus for å finne termindato? eller beregner jeg med sykluslengde jeg hadde tidligere?
Så kjekt,Jeg sier et optimistisk hei
Foreløpig termin 16/12
Gratulerer og velkommen inn hit❤
Vet du når du hadde eggløsning? Hvis ikke så vil legene uansett ta første dag i siste mens og 28 dagers syklus som beregning frem til ul/OUL, jeg vet når jeg hadde eggløsning så jeg forholder meg til det frem til ultralyd
Så kjekt,
Takk ja, jeg hadde eggløsning 16-17 Mars Tusen takk! Har bestilt tidlig ultralyd, så blir spennende hva di sier
Bare hyggelig!
Da hadde jeg gått på babyverden og plottet inn "beregning fra unnfangelse" det er foreløpig det mest korrekte! Men da har du vel termin 10/11 desember? Hadde el 15 og har termin 9
ja, det stemmer Fikk termin 11 Desember, men det var med en 28 dagers syklus Så blir spennende å se om det endrer seg på ultralyd Har du bestilt UL?
Så kjekt, gratulerer Ganske så på likt vi da, er du også førstegangsgravid?
Spennede! Når har du ul?
Ja, har ul 7+2
Ja, det gjør vi da nei, dessverre 4 gravditet, men forhåpentligvis første bebisen❤ mistet 3 ganger
Jeg har ul 8+1, slutten av April spennende!
Håper det ordner seg denne gang for deg