TERMINLISTE FOR AUGUST 2013 - MAMMAER <3

Nettopp testet positivt! Mens termin viser 28.august! Bergen! :-D
 
Da har vi fått triste nyheter og jeg må nok forlate denne gruppen og terminlisten. Vi har mistet vår lille og det var en tung virkelighet å svelge, spesielt etter to år med prøving, men vi håper at vi klarer det selv igjen så snart dette er ute av kroppen og kan melde oss inn i en ny terminklubb etter hvert. Lykke til alle sammen, håper alt går bra med dere:)
 
Da har vi fått triste nyheter og jeg må nok forlate denne gruppen og terminlisten. Vi har mistet vår lille og det var en tung virkelighet å svelge, spesielt etter to år med prøving, men vi håper at vi klarer det selv igjen så snart dette er ute av kroppen og kan melde oss inn i en ny terminklubb etter hvert. Lykke til alle sammen, håper alt går bra med dere:)
 
Off dette va triste nyheter å høre! Kondolere masse til dere! Håper neste gang at den klamrer seg fast helt til siste slutt! Vet at det er en tung nyhet å svelge å ingenting hjelper mer en tid til å bearbeide. Jeg er like langt på vei som du å håper vårs Lille nøtt klamrer seg fast, etter formen å dømme så jør den nokk det! Vi osgå har prøvd i 2-3 år' Mn lille stjernen deres komme en gang uanz må bare gje dt litt tid! Heier på dere å håper jeg snart ser deg igjen her inne:) masse Kjærlighet til deg, å lykke fremøver:)
 
Hei jenter, jeg skal få oppdatert listen snart, bare bortreist i julen og ikke tilgang til pc, litt mer komplisert på ipaden.
 
15 aug bergen kk
 
7. august, Ahus eller Rikshospitalet

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Back
Topp