TERMINLISTE FEBRUAR 2019

Ser mørkt ut for meg dessverre. Begynte å spotte brun vannaktig utflod i dag som har utviklet seg til mørkere blosfarge med mørke slimklumper i. Vondt i korsryggen og hjertet :sorry:

Jeg har ikke vært hos lege men gjenkjenner alt etter en sa tidligere for noen år siden.

Så dere kan nok stryke meg fra listen. Det sitter jo fortsatt alltid et lite håp igjen, men den er så liten at det vil være et mirakel om jeg ikke har mistet nå.

Ser mørkt ut for meg dessverre. Begynte å spotte brun vannaktig utflod i dag som har utviklet seg til mørkere blosfarge med mørke slimklumper i. Vondt i korsryggen og hjertet :sorry:

Jeg har ikke vært hos lege men gjenkjenner alt etter en sa tidligere for noen år siden.

Så dere kan nok stryke meg fra listen. Det sitter jo fortsatt alltid et lite håp igjen, men den er så liten at det vil være et mirakel om jeg ikke har mistet nå.
Så utrolig trist :Heartred Jeg fjerner navnet ditt fra listen men håper du får et lite mirakel. Ønsker deg masse lykke til!

Sender en stor klem <3

Uff, så trist :( Krysser fingrene og håper på det beste, klemmer :Heartred

Usikker på termindato, i følge befruktning så er det 6 februar - men man går visst etter mens termin så setter opp 3 februar frem til jeg får tatt ultralyd eller får en annen termin av jordmor :) Blir vel Kalnes sykehus i Sarpsborg her igjen tipper jeg.

Skriv termin og fødested (frivillig), så fører jeg deg på listen! :)
TERMINLISTE
FEBRUAR 2019

31. Januar
~ Fru.86 - ? ~
~ Siigmitz - ? ~
~ Atzy - ? ~
~ PengNien - ? ~
~ LoveHeart - Ringerike sykehus ~
1. Februar
~ FrkS - SIV Tønsberg ~
~ Gummibolla - ? ~
2. Februar
~ Fra2til3 - Vestre Viken Ringerike ~
~ PengNien - ? ~
3. Februar
~ Småen86 - SUS ~
~ Individ85 - Kalnes sykehus ~
4. Februar
~ Helsinki - SUS ~
5. Februar
~ Silmë - ? ~
~ Melia - Sykehuset Innlandet ~
~ Smuudi - KK Bergen eller Voss ~
6. Februar
~ Solsikke123 - ? ~
7. Februar
8. Februar

~ lykkeligsommamma93 - ? ~
~ englemamma18 - Lillehammer ~
9. Februar
~ Lillenusse - Ålesund ~
~ Strutsa - Ringeriket eller Gjøvik ~
10. Februar
~ Mimink - Voss ~
~ Sunshine2 - Ringerike sykehus ~
11. Februar
12. Februar
13. Februar
14. Februar
15. Februar
16. Februar
17. Februar
18. Februar
19. Februar
20. Februar
21. Februar
22. Februar
23. Februar
24. Februar
25. Februar
26. Februar
27. Februar
28. Februar

Endelig kan jeg melde meg inn i termingruppa :)

Kvakkis: termin 10. Februar

Back
Topp