Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ja! Førstemann?Hey, samme som meg jo! Treffes på føden da!
AndreOi, ja! Førstemann?
Andre
Haha, sånn ja hehe, vi får se. Første her kom en uke før termin, så satser på at denne også kanskje kommer litt førHihi, tenkte mer sånn førstemann i mål [emoji28] men samme her, andremann [emoji16]
Samme her. Dog håper jeg fødselen ikke går fortere. Jeg vil gjerne rekke å komme meg på sykehuset denne gangen også!H
Haha, sånn ja hehe, vi får se. Første her kom en uke før termin, så satser på at denne også kanskje kommer litt før
Såpass ja, min kan godt gå fortere! 38 timer med rier, hvorav 20 på sykehuset var litt i meste laget. Satser på under 30 timer denne gangenSamme her. Dog håper jeg fødselen ikke går fortere. Jeg vil gjerne rekke å komme meg på sykehuset denne gangen også!
Ææh, håper jeg aldri noen gang må ligge med rier i et døgn Jeg hadde nesten ikke pause mellom riene når det sto på, og jeg husker jeg tenkte at selv om jordmor sa det kom til å gå fort, så var det jo ingen som visste hvor fort - det kunne jo enda gå flere timer. Smått panikk, men rakk vel bare så vidt å tenke det før jeg måtte presse! Satser på en nogen lunde lik fødselSåpass ja, min kan godt gå fortere! 38 timer med rier, hvorav 20 på sykehuset var litt i meste laget. Satser på under 30 timer denne gangen