TERMINLISTE FEBRUAR 2019

H
Hihi, tenkte mer sånn førstemann i mål [emoji28] men samme her, andremann [emoji16]
Haha, sånn ja :p hehe, vi får se. Første her kom en uke før termin, så satser på at denne også kanskje kommer litt før ;)
 
Samme her. Dog håper jeg fødselen ikke går fortere. Jeg vil gjerne rekke å komme meg på sykehuset denne gangen også! :angelic:
Såpass ja, min kan godt gå fortere! 38 timer med rier, hvorav 20 på sykehuset var litt i meste laget. Satser på under 30 timer denne gangen :p
 
Såpass ja, min kan godt gå fortere! 38 timer med rier, hvorav 20 på sykehuset var litt i meste laget. Satser på under 30 timer denne gangen :p
Ææh, håper jeg aldri noen gang må ligge med rier i et døgn :dead: Jeg hadde nesten ikke pause mellom riene når det sto på, og jeg husker jeg tenkte at selv om jordmor sa det kom til å gå fort, så var det jo ingen som visste hvor fort - det kunne jo enda gå flere timer. Smått panikk, men rakk vel bare så vidt å tenke det før jeg måtte presse! :woot: Satser på en nogen lunde lik fødsel:rolleyes:
 
Var på en til tidlig ultralyd i dag å fått sett en kjempe aktiv liten krabat<3
Termin ble flytta fra 27.feb til 28.feb :)
 
Back
Topp