Terminliste februar 2016 :)

Begge ultralydene mine hittil, har de ville ha meg og på 23.februar. :p men velger å avvente med å endre det i hodet mitt (og her) til oul. :p
Tilbake eller frem?
Jeg bytter i huet nå så jeg slipper å bli satt tilbake i hue igjen hvis det stemmer på oul! :P min tørste termin var 16. I følge ul så begynner å dra seg ut dette svangerskapet haha!!

Morsomt om vi får samme termin egentlig! Vi som skal lage fest på barsel!

Tilbake eller frem?
Jeg bytter i huet nå så jeg slipper å bli satt tilbake i hue igjen hvis det stemmer på oul! :P min tørste termin var 16. I følge ul så begynner å dra seg ut dette svangerskapet haha!!

Morsomt om vi får samme termin egentlig! Vi som skal lage fest på barsel!
2 dager frem. Eller egentlig ikke. De bare har regna med 40+0 og ikke 40+2 som babyverdenappen gjør. Så unnfangelsesdatoen er den samme. :p
Vet ikke hva som er riktigst jeg?
Passer bra med lik termindato ja, hadde vært litt dumt hvis den ene hadde måtte venta lenge på den andre. :p

2 dager frem. Eller egentlig ikke. De bare har regna med 40+0 og ikke 40+2 som babyverdenappen gjør. Så unnfangelsesdatoen er den samme. :p
Vet ikke hva som er riktigst jeg?
Passer bra med lik termindato ja, hadde vært litt dumt hvis den ene hadde måtte venta lenge på den andre. :p
Hadde ikke vært mye igjen av fenalåret da :P Aner ikke hva som er rett! Appene sier forskjellig! Spennende å se på oul hvor man ender opp!

Kan forresten og endre fødestedet mitt til Sandnessjøen, da jeg ikke får føde på fødestue med tvillinger :)

Har fått ny termin etter oul. Den er nå satt til 12 februar

Ny termin etter OUL, 18.02 :)
Kjønn uvist enda!

Ny termin 25. februar. (Flyttet fra 22. feb.) :)

Back
Topp