Februarspire
Betatt av forumet
26.februar, Namsos 
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vellykket 2. ivf/icsi forsøk
Foreløpig termin er 13. februarOg det skal skje på Lillehammer
![]()
Jeg tror du bør ta den sorgen dersom det skjerJeg lå i natt og fikk ikke sove, og tenkte en del på dette med termin.. Tenk hvis de er "helt på trynet" på OUL når det kommer til datosetting - så får jo det ganske store konsekvenser da, med tanke på man kan risikere å gå 10 dagers tid OVER dette igjen? Jeg bare ser på jordmora mi, og meg - vi er jo helt uenige.. Hun mener jo (heldigvis for meg at det er den veien) - at jeg er nesten 1 uke lengre enn hva jeg selv mener. Men jeg har jo mye fler beregninger inni min kalkulasjon i dette (lang syklus på 35 dager, vet når jeg hadde positive eggløsningstester og når de ble negative - og hvilke datoer jeg hadde samleie og spiren ble unnfanget) - mens hun var bare opptatt av første dag i siste mens stort sett og snurra rundt på det fordømte hjulet sitt.
Er nok bare jeg som er full av engstelse og bekymringer - jeg bare tenker at en baby kan jo vokse ganske mye på 3 uker da.. Så tenk om man på OUL blir satt tilbake/frem 1 uke, og så i tillegg skal man gå 10-12 dager på overtid før man blir igangsatt, hvis det ikke skjer av seg selv liksom..
Livredd for å føde en kjempe av en baby. Nok med alt jeg putter i meg som jeg aldri burde spist - om jeg ikke skal la den være inni magen flere uker ekstra i tillegg..![]()
Klem!SA i juni, så ingen termin 25. Februar på meg dessverre!
Klem!![]()

Ser den. Krysser fingrene for at den sitter snart igjen!Takk!
Det var tungt en stund, men håper jo på en ny spire etterhvert. Vi tar tiden til hjelp, og stresser ikke med det. Så blir det vel en ny og forhåpentligvis frisk og fin liten spire når tiden er inne. Har akkurat fått ny jobb nå, så kan jo være greit å få jobba der noen måneder før en eventuell spireSelv om jeg aller helst skulle ønske at spira hadde klora seg fast når den først var der
![]()
Lykke til til alle dere andre her inne!![]()