Terminliste/fødselsliste

sillevilla

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Vet ikke hvordan de har gjort det på andre termingrupper, og har heller ikke fått med meh om det har vært tatt opp her i mai 15 enda..... Men skal det lages en fødselstråd...? Er jo faktisk noen små nydelige som har kommet til verden allerede... Og blir det en egen tråd, eller fyller man bare på terminlista?

Andre har en egen tråd for det, hvor man fyller inn info rundt fødsel. Jeg tenkte faktisk på det i stad, at vi burde kanskje lage en sånn vi også. Tiden går jo fort, og noen er jo født allerede :)

Dette har de i andre termingrupper:

Alle som har født kan oppdatere her.

Kan en moderator feste den oppe?

Hold tråden ryddig og IKKE quote og gratulere under her. Kun lik :)

Navn på barnet:
Født dato:
Født uke:
Termin:
Klokken:
Kjønn:
Vekt:
Lengde:
Hodeomkrets:
Forløsningsmetode:
Smertelindring:
Link til gratulasjonstråd:
Bilde:

Kanskje lage en ny tråd hvor overskriften og første innlegg er helt korrekt? :)

Kan fødeliste tråden festes på toppen kanskje?

Ja har skrevet det i tråden, spurt om moderator kan gjøre det. Skal mase :)

Er det fler enn ei for har født? isåffall har ikke jeg fått med meg de andre???

Kan ikke heller tråden legges på topp litt nærmere di første terminene eller når noen flere har født??? Er så fryktelig mange topptråder nå... blir hvertfall 7 stk om fødetråden kommer opp også.... nei ikke veit jeg... var bare en tanke.
Uansett legger jeg den tråden under våre viktigste også!!!

Er det fler enn ei for har født? isåffall har ikke jeg fått med meg de andre???

Kan ikke heller tråden legges på topp litt nærmere di første terminene eller når noen flere har født??? Er så fryktelig mange topptråder nå... blir hvertfall 7 stk om fødetråden kommer opp også.... nei ikke veit jeg... var bare en tanke.
Uansett legger jeg den tråden under våre viktigste også!!!
Er du også moderator? Visste ikke det i så fall :) vi kan gjerne vente med å legge den opp, bare den ikke forsvinner i mengden til slutt. Og så kan den vel byttes ut med føde på ahus tråden etterhvert, der har vel noen svart allerede, og den blir vel mindre og mindre aktuell etterhvert som flere får.

Er du også moderator? Visste ikke det i så fall :) vi kan gjerne vente med å legge den opp, bare den ikke forsvinner i mengden til slutt. Og så kan den vel byttes ut med føde på ahus tråden etterhvert, der har vel noen svart allerede, og den blir vel mindre og mindre aktuell etterhvert som flere får.
Nei... jeg er ikke Moderator eller Admin nei...
men er jeg som har denne tråden som heter: mai2015-jentenes-viktigste-tråder

Feil tråd

Back
Topp