Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje vi ses på sykehuset, jeg har også termin 17.juli17juli Tønsberg, jente
Å da har vi termin nesten samtidig. Jeg har 14. Juli og skal også føde på A-hus [emoji4]15.juli - jente [emoji177] Ahus [emoji4]
Kan jo fort ende opp med at vi møtes der da [emoji6] Hvor bor du?Å da har vi termin nesten samtidig. Jeg har 14. Juli og skal også føde på A-hus [emoji4]
Hadde vært koselig [emoji4]Kan jo fort ende opp med at vi møtes der da [emoji6] Hvor bor du?
Akkurat samme her [emoji6] Og her blir vi boende til april før vi flytter til Ullensaker kommune[emoji4]Hadde vært koselig [emoji4]
Bor i Oslo, bydel Alna. Enn du da?
Så koselig [emoji7] Synd dere skal flytte da. Hadde vært koselig å trille tur sammen når babyene kommer.Akkurat samme her [emoji6] Og her blir vi boende til april før vi flytter til Ullensaker kommune[emoji4]
Ja det ville vært hyggelig [emoji6]Så koselig [emoji7] Synd dere skal flytte da. Hadde vært koselig å trille tur sammen når babyene kommer.
Det hadde vært hyggelig ja :-D Syns det er såå hyggelig å bli kjent med folk på barselKanskje vi ses på sykehuset, jeg har også termin 17.juli