Terminliste - egen og OUL

Løve87, 2 barn fra tidligere (2013 og 2015), foreløpig menstermin 03.10.20, fødested Kalnes :)
 
Jeg sniker meg tilbake her jeg.
Trodde løpet var kjørt da jeg blødde endel på fredagskvelden, men testene har fortsatt å stige, og blødningen gav seg.

Seawave, 2 barn fra før, antatt fødested: hjemme, foreløpig termin 10.10.
 
Lillevenn17, 1 barn fra før❤️ antatt fødested: hjemme, foreløpig termin 7 oktober 2020❤️
Fødte du førstemann også hjemme? Eller blir dette første hjemmefødsel? :)
Jeg har én sykehusfødsel (pga svangerskapsforgiftning) og én hjemmefødsel bak meg, og hååååper på hjemmefødsel igjen :rolleyes:
 
Fødte du førstemann også hjemme? Eller blir dette første hjemmefødsel? :)
Jeg har én sykehusfødsel (pga svangerskapsforgiftning) og én hjemmefødsel bak meg, og hååååper på hjemmefødsel igjen :rolleyes:
Nei, første ble født på sykehus, på grønn avdeling (for de som forventer 'normal' fødsel uten epidural). Her jeg bor er det kun flergangsfødende med tidligere normale svangerskap og fødsel som får føde hjemme;) ser veldig fram til det, da vi hadde så lyst å få det til med første.
 
Kråka - 2 barn fra før - 7-10 oktober (ingen kalkulator sier det samme) - AHUS
 
Carro4, 0 barn, antatt termin 04. oktober, antatt fødested: St Olavs Hospital
 
Babysyk93 - 0 barn fra før. Foreløpig termin 02.10. Antatt fødested er Sandnessjøen ☺️
 
Last edited:
Minisusa01, ingen barn fra før, foreløpig termin 13.10. Forventa fødested Skien Sykehus
 
Oktober2020spire, 1 jente født i 2012 (annen far) , foreløpig termin 10.10.2020, fødested :Stavanger
 
LilleNusk5, 4 barn fra før, foreløpig termin 15.10.2020, forventet fødested Ahus
 
Naoomi - 1 gutt fra før. Foreløpig termin 12.10.2020. Fødested: Sørlandet sykehus eller Stavanger.
 
Back
Topp