Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk du ikke fastsatt på ordinær tul?Da er vi tilbake på samme termin igjen - men jeg skal på ultralyd fredag, så da kan det hende jeg blir justert![]()
Jo, men jordmor sa at den kanskje kunne bli justert neste ultralyd. CRL og hodemåling (?) viste to forskjellige ting, spennet var 30. november og 4. desember. Hun gikk for den mest «konservative» av dem men var tydelig usikkerFikk du ikke fastsatt på ordinær tul?
Ja, 4 dager spenn kan ha litt å si når det nærmer seg fødsel.Jo, men jordmor sa at den kanskje kunne bli justert neste ultralyd. CRL og hodemåling (?) viste to forskjellige ting, spennet var 30. november og 4. desember. Hun gikk for den mest «konservative» av dem men var tydelig usikker
Hun endra den ikke i dag, så beholder sammeJa, 4 dager spenn kan ha litt å si når det nærmer seg fødsel.
Jeg har fått fastsatt termin på tidlig UL, da endres den ikke mer, men når har ikke mine tidlige ultralyder vært veldig tidlig.