SillyMilly
Forelsket i forumet
NY TERMIN etter TUL!
Flyttes fra 5. desember til 8.
SillyMilly - 24 - B1 - Bergen
Flyttes fra 5. desember til 8.
SillyMilly - 24 - B1 - Bergen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff så tristHei, jeg kan slettes pga MA.. Jeg står oppført på 24.12.
Kan også fjernes fra hemmelig gruppe.
har jitt beskje til forumsansvarlig at du ønsker og fjernes fra skjult gruppe.
Hei, jeg kan slettes pga MA.. Jeg står oppført på 24.12.
Kan også fjernes fra hemmelig gruppe.
oppdaget du dette i dag? Håper du har god støtte rundt deg og at du snart er gravid igjen
Ja, var på ultralyd først på tirsdag, og klarte ikke å se noe bankende hjerte, fikk komme på sykehuset onsdag(i går) og fikk bekreftet at fosteret var dødt. Selvfølgelig trist, men det går bra med meg. Har tidligere hatt 3 SA, så det er på en måte ikke nytt for meg. Håper på bedre lykke neste gang. Har jo en datter på 15 mnd, så vet at jeg kanSå utrolig trist å leseoppdaget du dette i dag? Håper du har god støtte rundt deg og at du snart er gravid igjen
![]()
Skal ji beskje til forumsansvarlig at du ønsker og fjernes fra skjult gruppe.Jeg kan slettes fra terminlista (13 des) og skjult gruppe. Var på tul i går og det var dessverre bare en tom fostersekk. Lykke til alle sammen![]()
ønsker deg og all hell og lykke videre og håper at neste spire vil sitte hele veien 
Skriv hvilken dato jeg skal flytte fra så slipper jeg å lete gjennom hele listaJeg kan gjerne flyttes til 30. Desember da jeg har fått ny termindato pga tidlig ultralyd

Jeg kan strykes fra listenFrkHelene-27-b1-Haugesund-04/12
Har valgt å avslutte svangerskapet etter funn av alvorlig sykdomÅnei, hva har skjedd?![]()
Utrolig trist å høreHar valgt å avslutte svangerskapet etter funn av alvorlig sykdom
Håper dere får god oppfølging og lykke til videre

Flyttes i fra 28. Desember til 30. Desember. Husmorjenta23, Trondheim, B1, 24 årSkriv hvilken dato jeg skal flytte fra så slipper jeg å lete gjennom hele lista![]()