Terminliste Desember-2017!

Status
Stengt for ytterligere svar.
9 desember KK Bergen.

Trodde først jeg hadde termin 29 nov, men ble flyttet til 5 des av legen. Skal føde i Bergen på kvinneklinikken regner jeg med [emoji85]

Trenger nok ikke skrive meg opp, noen som kan fortelle meg hvordan jeg sletter alt jeg har skrevet ?

Så trist at du ikke blir her hos oss. Dersom du ønsker å fjerne dine innlegg, må du manuelt gå inn på hvert enkelt innlegg og redigere bort teksten. Er dessverre ikke mulig å slette innleggene. Sender deg en klem. :Heartred

Til dere som ikke får opp Terminlisten slik den skal være, og som mangler deler av den.
Admin fåreslår at dere kan prøve å avinstallere appen og legge den inn på nytt. Mest sannsynligvis vil den fungere da.

Til dere som ikke får opp Terminlisten slik den skal være, og som mangler deler av den.
Admin fåreslår at dere kan prøve å avinstallere appen og legge den inn på nytt. Mest sannsynligvis vil den fungere da.

Gjort! Haha... men nå mangler det vare andre tall enn det gjorde før[emoji23] men får opp min dato da [emoji38]

Funker ikke [emoji4]

17. Desember - Riksen

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp