Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! jeg er ny her på forumet, og skjønner vel ikke heeelt hvordan det funker. Hvordan blir jeg lagt inn i terminlisten? Jeg har termin 31. august, gutt, fødeplass på Rikshospitalet. Og hvordan får jeg August 2018 banner?
Newbie
Velkommen. Banneret får man når man etterhvert blir med i den skjulte delen av augustforumet. Det skal være en tråd om det her et sted, men du må iallfall skrive 50 innlegg først (for å bli litt kjent) og så ber du en av personene som er nevnt i tråden om tilgang, og vips får du banner.Hei! jeg er ny her på forumet, og skjønner vel ikke heeelt hvordan det funker. Hvordan blir jeg lagt inn i terminlisten? Jeg har termin 31. august, gutt, fødeplass på Rikshospitalet. Og hvordan får jeg August 2018 banner?
Newbie
Velkommen hit til hønsehuset med trivelige skravlehøner! Det skal holde i massevis at du har laget et innlegg her med opplysninger, så kommer effektive Cadillac til å oppdatere listen i begynnelsen av tråden.
Det banner-greiene vet jeg ikke, for jeg får ikke opp dem i appen min. Håper noen andre kan svare deg på akkurat det... [emoji1303]
Velkommen. Banneret får man når man etterhvert blir med i den skjulte delen av augustforumet. Det skal være en tråd om det her et sted, men du må iallfall skrive 50 innlegg først (for å bli litt kjent) og så ber du en av personene som er nevnt i tråden om tilgang, og vips får du banner.
Tusen takk! Aha, da skjønner jeg Får prøve å være litt aktiv da, så jeg får innpass i den hemmelige klubben!
Det er fort gjort å komme til 50 innlegg. Ikke så veldig hemmelig klubb, men kjekt å kunne prate om tema som ikke ligger åpent for alle på hele forumet. Blir som en liten familie [emoji1303]
Så det som skrives der er ikke søkbart? Høres ut som en veldig god ide Har jo googlet en del av de tingene som har bekymret meg underveis og google har ført meg til babyverden mange ganger. Hadde vært supert å kunne diskutere i en egen gruppe
Greit å vite, og tusen takk Siden termin er 31. august håper jeg sommeren holder så lenge i hvertfall, om det blir fødsel på eller etter terminDet skjulte forumet er ikke søkbart om du ikke er medlem der ihvertfall
Og velkommen inn hit nybaktaugust18 kjekt med flere som venter sommerbabyer