TERMINLISTE AUGUST 2017

Status
Stengt for ytterligere svar.
15. august [emoji4]

Første gang jeg har mistet sånn ja .. hadde en MA i 2010, fant det ut på ul i uke 15-16, og babyen hadde sluttet å vokse i uke 6 .. så kjenner det er mye bedre når det kom av seg selv :) så ble jeg hvertfall ferdig..

Ja, MA er skrekken!:( Da er det bedre at kroppen ordner opp med en gang, når det først går galt. Håper dere lykkes neste gang:Heartred

Ja, snedig! Jeg er på app da. Prøvde å restarte appen nå, men hjelp ikke det heller.. rare greier..

Jeg ser deg på app, i alle fall :)

Sniker meg inn her, fikk svakt positiv bt i går, men tok en digital i dag tidlig som sa gravid 1-2 :D men litt usikker på akkurat når termin blir. Har pleid å ha sykluser på 30 dager, men nå sist var den bare på 27 dager.. Skal jeg da gå ut i fra 30 eller 27 ? :P

Sniker meg inn her, fikk svakt positiv bt i går, men tok en digital i dag tidlig som sa gravid 1-2 :D men litt usikker på akkurat når termin blir. Har pleid å ha sykluser på 30 dager, men nå sist var den bare på 27 dager.. Skal jeg da gå ut i fra 30 eller 27 ? :P
Helsepersonell regner som regel etter 28 dagers syklus uansett, så om du likevel er usikker, ville jeg bare gått for det frem til oul eller tul.

Sniker meg inn her, fikk svakt positiv bt i går, men tok en digital i dag tidlig som sa gravid 1-2 :D men litt usikker på akkurat når termin blir. Har pleid å ha sykluser på 30 dager, men nå sist var den bare på 27 dager.. Skal jeg da gå ut i fra 30 eller 27 ? :p
Hvilken dato vil du at jeg skal føre deg opp på? :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp