Lillebolla94
Andre møte med forumet
19. April - Lillebolla94 - ahus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11.april - Cashmere - Sørlandet sykehus
Skal fikse på det [emoji4] bedre å stole på norske apper, de går etter utregningen som Norge har og ikke hva Amerika har [emoji4]Det er visst 9.april, hvis det går an å forandre. (Den første appen, preglife, sa 11., men alle andre sier 9.)
Uææ, så ikke det du skrev om ordinær UL[emoji33] da skriver jeg meg (forhåpentligvis) på lista (igjen, haha) etter dette[emoji87][emoji85]21. april - Arendal sykehus[emoji4][emoji254]
Skriver inn terminen du selv har funnet først, [emoji4] men hvis man får ny termin før ordinær UL blir denne ikke med. Slik at det blir 2 ganger pr person. For vi er over 60stk allerede og blir så mye hvis den skal forandres mange ganger hver [emoji4]Uææ, så ikke det du skrev om ordinær UL[emoji33] da skriver jeg meg (forhåpentligvis) på lista (igjen, haha) etter dette[emoji87][emoji85]
Så leit å høre [emoji22] skal gjøre det.Hei. Kan du fjerne meg fra terminlisten
Skriver inn terminen du selv har funnet først, [emoji4] men hvis man får ny termin før ordinær UL blir denne ikke med. Slik at det blir 2 ganger pr person. For vi er over 60stk allerede og blir så mye hvis den skal forandres mange ganger hver [emoji4]