Så trist! Ta vare på deg selvDet vart dessverre en SA på meg Så jeg kan fjernes fra listen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist! Ta vare på deg selvDet vart dessverre en SA på meg Så jeg kan fjernes fra listen

Godt med symptomer då! Blei ingenting meir av den blødningen du hadde?Formen svinger, kvalmen kommer i bølger. Verste tida er fra 14-18, super trøtt og spyklein. Håper å holde trening i gang, men tar det litt mer med ro. Enn med deg?

Ikke noe mer blod og ikke noe mer ubehag. Eller ubehag er det, men ikke som den kvelden. Men hadde også mye luft i magen, så ble bedre når jeg fikk letta på trykketGodt med symptomer då! Blei ingenting meir av den blødningen du hadde?
Her er formen fin og alt tilsynelatende bra![]()
Så braIkke noe mer blod og ikke noe mer ubehag. Eller ubehag er det, men ikke som den kvelden. Men hadde også mye luft i magen, så ble bedre når jeg fikk letta på trykket![]()

Stor sjanse for å bli flytta tilbake på TOUL, så egentlig ikkje vits å endre før den tidBlitt flyttet fra 11 til 13 april![]()
Kan ta flytting etter ordinær ultralydBlitt flyttet fra 11 til 13 april![]()

Ah.Stor sjanse for å bli flytta tilbake på TOUL, så egentlig ikkje vits å endre før den tid![]()

OkKan ta flytting etter ordinær ultralyd![]()