Terminliste 2.0

Ok, kan godt stå her og hvis det ikke er et problem, men endret dato på profilen til den nye:happy: ho som gjorde undersøkelsen sa at «foreløpig termin» er 29. men at den blir fastsatt på neste kontroll? Hmm, kanskje forskjellig praksis rundt omkring?
Aner ikke, kan godt være! Her sa de at det er mer nøyaktig i uke 11-13 enn senere. Men mange dagers forskjell kan det umulig være. Setter deg på november, da! Sikkert flere som vipper ned etter hvert.
Tror det er ulik praksis, her sa de på OUL :)
 
Har ikke fått termindato på ultralyd, men rykket tilbake en uke, så gikk fra slutten av november til 1/2 desember :)
Johannesophie96, 28, B1, 3graviditet, Finnmark, 2.desember ca
 
Kan du flytte meg til 10 des? :) det var resultat etter OTUL og det jeg selv tror, men den blir ikke offisielt satt før OUL, håper ikke jeg må flytte igjen da :hilarious:
 
Jeg kan nå fjernes fra lista. Har mistet på en ufattelig vond måte, i uke 13 :crybaby2 Skal se om jeg klarer å skrive et eget innlegg om det senere. Tusen takk for tiden her inne og lykke til alle som er igjen :)
Å nei, så trist! Håper det går bra med deg :Heartred Sender en stor klem :Heartred
 
Jeg kan nå fjernes fra lista. Har mistet på en ufattelig vond måte, i uke 13 :crybaby2 Skal se om jeg klarer å skrive et eget innlegg om det senere. Tusen takk for tiden her inne og lykke til alle som er igjen :)
Åh, nei, kjære deg! Nå må du først og fremst passe på deg selv. Intet annet er viktig nå. <3 Klemmer
 
Jeg kan nå fjernes fra lista. Har mistet på en ufattelig vond måte, i uke 13 :crybaby2 Skal se om jeg klarer å skrive et eget innlegg om det senere. Tusen takk for tiden her inne og lykke til alle som er igjen :)
Huff, kjære deg. Det var vondt å høre! Ta vare på deg selv og ta den tiden du trenger:Heartred
 
Back
Topp