Terminliste 1.-15. juni

Ble flyttet en dag feil vei på ul idag, altså 28 juni er den nye datoen. Her ventes det vist en gutt og ei jente, så vi venter vist nummer tre og fire vi. :)

Så gøy, da er dere faktisk tre damer med tvillinger som har termin samme dag!! Det er litt spesielt da :)

Så gøy, da er dere faktisk tre damer med tvillinger som har termin samme dag!! Det er litt spesielt da :)

Såpass ja. Ja, jeg sier det, det er noe i lufta altså.. :p synes det er masse tvillinger om dagen.. ;)

Jeg har termin 11. juni og skal føde på Kongsberg sykehus. Vårt første barn blir en liten gutt :)

Da har jeg oppdatert igjen... men måtte fjerne fødeplass og nr.... er ikke plass til alt, vi er jo så mange!

Jeg vet THE88 har vært på ul og ble flyttet fra 23.juni til 1.juli og vet ikke hva det blir enda da ikke lille i magen ville vise dem :)
Vet ikke om hun har skrevet noe her men jeg så at det var ikke gjort om på terminlista :)

Jeg vet THE88 har vært på ul og ble flyttet fra 23.juni til 1.juli og vet ikke hva det blir enda da ikke lille i magen ville vise dem :)
Vet ikke om hun har skrevet noe her men jeg så at det var ikke gjort om på terminlista :)

Kan endre det jeg..

Hei =) Gravid med førstemann, venter ei jente 26 juni =) Skien sykehus

Termin er flyttet en dag. 26.juni altså. Kjønn klarte de ikke å se, så foreløpig uvisst.

Har prøvd opp til flere ganger å bli ført opp på denne terminlisten, men kommer ikke med.....

Venter nr 4, 18 juni, vet ikke kjønn, sus

Ser det har sneket seg inn en liten feil hos meg :) Jeg venter en gutt.

Hei! For en jobb dette her! Du er god! :) Det er jammen litt å holde styr på! Jeg står riktig oppført på terninen 23. Juni, men jeg står i tillegg på 27. Juni. Vil du ta bort den siste?

Skal ordne opp i dette i kveld :) Beklager feilene, ikke alltid like lett å holde tunga rett i munnen :)

Back
Topp