Terminliste ❤️

Lurrev - 34 - B3 - 16.04.24

Mayayam - straks 31 - barn 4 - Gjøvik - foreløpig termin 25.april 2024

Var på TUL og var visst litt lenger på vei enn vi trodde :oops: Jeg kan flyttes fra 13 april til 6 april:D

Var nok det ja. Negativ test allerede da jeg kom hjem lørdag. Var hos legen på mandag nå, å hun var heller ikke i tvil ut i fra forløpet på det hele. Så hun sendte et notat til gynekolog sånn for å høre om de kanskje mente jeg burde ha noe ekstra «støtte» med tanke på 2 sa på 4 mnd (sist i april) . Men fikk klarsignal på å sette i gang igjen, siden jeg allerede har negative tester. Så håper vi at gullegget sitter snart :Heartred

Var nok det ja. Negativ test allerede da jeg kom hjem lørdag. Var hos legen på mandag nå, å hun var heller ikke i tvil ut i fra forløpet på det hele. Så hun sendte et notat til gynekolog sånn for å høre om de kanskje mente jeg burde ha noe ekstra «støtte» med tanke på 2 sa på 4 mnd (sist i april) . Men fikk klarsignal på å sette i gang igjen, siden jeg allerede har negative tester. Så håper vi at gullegget sitter snart :Heartred
Så trist :( Kanskje vi får mai-baby :love7
Gikk ikke her heller nei. Min første SA. Har bare smålig brun utflod i dag på dag 7. tenker å ta en gravidtest når jeg får nye i posten denne uken. Er den negativ så går jeg i gang med å teste etter EL :)

Back
Topp