Begynte å blø i natt. Så tenker at det er nok over.. får fortsatt ikke sjekket hcg før jeg er tilbake i NorgeHar du fått sjekket hcg eller fått blødning? <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynte å blø i natt. Så tenker at det er nok over.. får fortsatt ikke sjekket hcg før jeg er tilbake i NorgeHar du fått sjekket hcg eller fått blødning? <3
Når er du tilbake i norge?Begynte å blø i natt. Så tenker at det er nok over.. får fortsatt ikke sjekket hcg før jeg er tilbake i Norge
Lørdag. Har time hos legen på mandag. Men jeg blør en del og har mensensmerter, så regner med at det er en saNår er du tilbake i norge?
Så utrolig trist å høreJeg melder meg ut herfra. Oppdaget MA i dag. Heier på alle dere andre!![]()
Sender en klem og krysser fingrene for at du får drømmen oppfylt igjen snart!
Fått heeelt avsmak på kaffe visstnok
Var det SA?Lørdag. Har time hos legen på mandag. Men jeg blør en del og har mensensmerter, så regner med at det er en sa
Var nok det ja. Negativ test allerede da jeg kom hjem lørdag. Var hos legen på mandag nå, å hun var heller ikke i tvil ut i fra forløpet på det hele. Så hun sendte et notat til gynekolog sånn for å høre om de kanskje mente jeg burde ha noe ekstra «støtte» med tanke på 2 sa på 4 mnd (sist i april) . Men fikk klarsignal på å sette i gang igjen, siden jeg allerede har negative tester. Så håper vi at gullegget sitter snartVar det SA?![]()

Åhnei! Gikk det ikke veien for deg heller?Kan fjernes fra listen. <3
Så tristVar nok det ja. Negativ test allerede da jeg kom hjem lørdag. Var hos legen på mandag nå, å hun var heller ikke i tvil ut i fra forløpet på det hele. Så hun sendte et notat til gynekolog sånn for å høre om de kanskje mente jeg burde ha noe ekstra «støtte» med tanke på 2 sa på 4 mnd (sist i april) . Men fikk klarsignal på å sette i gang igjen, siden jeg allerede har negative tester. Så håper vi at gullegget sitter snart![]()