Terminliste❤️

Jeg bil gjerne bli med i skjult forum og kommer til å dele mer der. Men for å bli med i det så må man stå på terminlista. Det har jeg ikke særlig lyst til for det er jo fare for å bli gjenkjent når folk vet termindato og hvilket sykehus man skal føde på. Så spørsmålet mitt er om det er lov å "lyve" her og så endre når man kommer inn i skjult? :)
Du kan jo bare skrive en ca. dato, ingen vet jo helt sikkert hva termin er uansett enda:) Og på sykehus ser jeg enkelte bare skriver landsdel/fylke:)
 
Jeg bil gjerne bli med i skjult forum og kommer til å dele mer der. Men for å bli med i det så må man stå på terminlista. Det har jeg ikke særlig lyst til for det er jo fare for å bli gjenkjent når folk vet termindato og hvilket sykehus man skal føde på. Så spørsmålet mitt er om det er lov å "lyve" her og så endre når man kommer inn i skjult? :)
Jeg tenker at du fyller inn akkurat det du vil fylle inn. Noen skriver alt, noen har kun brukernavn og termindato. Jeg har selv utelatt fødested :)
 
Jeg bil gjerne bli med i skjult forum og kommer til å dele mer der. Men for å bli med i det så må man stå på terminlista. Det har jeg ikke særlig lyst til for det er jo fare for å bli gjenkjent når folk vet termindato og hvilket sykehus man skal føde på. Så spørsmålet mitt er om det er lov å "lyve" her og så endre når man kommer inn i skjult? :)
Kan du ikke endre dato med en dag og ikke skrive sykehus? Ikke alle som har skrevet det, og datoen kan jo bli endret i u18 uansett
 
Back
Topp