Nei så trist. Hadde et håp om at det var for tidlig. God klemJeg kan fjernes fra terminlisten. Fant kun en tom fostersekk og hcg synker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei så trist. Hadde et håp om at det var for tidlig. God klemJeg kan fjernes fra terminlisten. Fant kun en tom fostersekk og hcg synker.
Takk for klemmenNei så trist. Hadde et håp om at det var for tidlig. God klem
Jeg tar det heldigvis ikke så tungt. Var mest bekymret for exu som ville vist en sakte økning av hcg. Ville enten at resultatet skulle vise normal økning eller at hcg synker. Så er fornøyd med at kroppen fikser opp selv. Gleder meg til å prøve på nytt. Masse lykke til videreSå bra du har håpTakk for klemmenJeg tar det heldigvis ikke så tungt. Var mest bekymret for exu som ville vist en sakte økning av hcg. Ville enten at resultatet skulle vise normal økning eller at hcg synker. Så er fornøyd med at kroppen fikser opp selv. Gleder meg til å prøve på nytt. Masse lykke til videre
![]()
Bra det ikke var exu. Neste spire skal sitte 
Sikker på det ikke er 12.?30 år, barn #2, Levanger, 11.10.23

Bare å melde seg inn.

Gi bare beskjed når du har fått deg et annet nick30 år, barn #2, Levanger, 11.10.23

Vi blor vel flyttet om i vil eller ikke uansett daHvor er dem med termin 12., 14., 24. og 26.?!Bare å melde seg inn.
![]()

Sikker på det ikke er den 12.?Attpåklatt? - 32år - Barn nr. 2 - Bergen - 11.oktober 2023![]()

NamsosLykke94 - 28 - Barn nr 2 - Levanger - 20 Oktober
Edit! Bestemte meg for å gå etter EL termin enn så lenge. Så da er termin 2. November. Håper det går greit at jeg henger litt her også siden jeg er på vippenKoalabjørn - 26 år - B2 - ahus eller hjemmefødsel - 29. Oktober (menstermin)

Er pent nøtt til det ja.Vi blor vel flyttet om i vil eller ikke uansett da![]()

Skal jeg sette deg på 2 november?Edit! Bestemte meg for å gå etter EL termin enn så lenge. Så da er termin 2. November. Håper det går greit at jeg henger litt her også siden jeg er på vippen![]()
Sikker på at det ikke er 12 eller 14.?Litenspiire - 26 - B2 - ? - 09.10

Lov å håpe om ikke annetSikker på at det ikke er 12 eller 14.?![]()