.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har 12Må få inn noen med termin 12. og 14. sånn vi får fylt opp hver dag!OCD, eller CDO om noen forstår.
![]()
Fant plutselig en melding jeg hadde sendt til mannen min fra 18.januar som tyder på at det var første mensdag, så da tror jeg at jeg havner på 28.oktober istedet som terminSelma- 34 - B2 - Lillehammer kanskje? - 18. Oktoberish
JaaVil du bli kjent? Bor sentralt i Molde og trenger flere mødre venner![]()
Si gjerne ifra når du har laget eget brukernavnBkno4817310 - 29 år -B1 -Viken - 30.10.23
Jeg syns brukernavnet mitt passer meg veldig godt, og har derfor ingen ønsker om å bytte. Klarte meg uten det skjulte forumet med eldstemann, og gjør nok det nå ogsåSom @AskEmbla skriver, veldig fint om dere kan endre brukernavnet deres, lettere å kjenne igjen hverandre med personlige brukernavnOg dersom dere ønsker tilgang på skjult forum må dette være gjort
@Bkno4817310
@Bkno941
@T-40411248
@M-2711473
Vi har samme datoBallerina - 33 - B3 - 30.oktober
Trodde egentlig en måtte lage brukernavn for å stå på terminliste også, men da er det sikkert feil.Som @AskEmbla skriver, veldig fint om dere kan endre brukernavnet deres, lettere å kjenne igjen hverandre med personlige brukernavnOg dersom dere ønsker tilgang på skjult forum må dette være gjort
@Bkno4817310
@Bkno941
@T-40411248
@M-2711473

Trodde egentlig en måtte
Har prøvd å endre brukernavn, tar vist tid å få godkjentSom @AskEmbla skriver, veldig fint om dere kan endre brukernavnet deres, lettere å kjenne igjen hverandre med personlige brukernavnOg dersom dere ønsker tilgang på skjult forum må dette være gjort
@Bkno4817310
@Bkno941
@T-40411248
@M-2711473
Er ingen regler for det egentlig! Tenker alle skal være velkommen i oktobergruppa uavhengig brukernavn, men for skjult gruppe er det litt viktigereTrodde egentlig en måtte lage brukernavn for å stå på terminliste også, men da er det sikkert feil.![]()
Ser du har fått endret brukernavn nå. Hvor på terminlisten står du?Har prøvd å endre brukernavn, tar vist tid å få godkjent

29 år- B1- Viken - termin 30.10.23Ser du har fått endret brukernavn nå. Hvor på terminlisten står du?![]()