Terminlista

Lullamor

Glad i forumet
Tror nesten ikke jeg har vært inne og sett på den siden jeg skrev meg på selv, men der var det blitt mange!!![:)] 140 barn så langt! Gleder meg til fødetrådene i februar/mars/april allerede!![:)]      Fødsler før det vil vi ikke ha noe av!

Strør litt rugestøv, så alle holder på spirene sine i mange måneder enda![:)]

* * * * * * * * * *
                                               * * * * * * * * * * *
                                                * * * * * * * * * *

Tar gjerne noe av det rugestøvet jeg, kanskje det hjelper sånn at jeg kan se en frisk bitteliten baby på UL onsdag.
Snart er vi over den magiske grensen, så jeg håper virkelig ingen flere drar!!Vil ha den her gjengen her nå[:)]

tar gjerne imot litt av det rugestøvet jeg også. har aldri hatt noen SA, men man kan jo aldri være sikker. virker som det er så altfor mange som mister noe som jeg syns er veldig trist.
kan ikke tenke meg til engang jeg hvor knust jeg hadde blitt om jeg hadde mistet.

Nei håper babyene våre klamrer seg godt fast der inne å ser dagens lys etter 9 fantastiske mnd i magen. Utrolig å tenke på egentli at vi kvinner har en så unik kropp som faktisk lager noe så nydelig. Ser på min sønn og føler meg veldig spesiell som har fått til å skape noe så vakkert å enestående =)

gratulerer alle sammen:)
å lykke til alle jenter med graviditeten

Back
Topp