Terminkalkulatorer..

MissAugust

Gift med forumet
Ikke lett å finne termin, når d varierer m 6 dager avhengig av hvilken terminkalkulator en bruker. Jeg får opp alt fra 31 juli til 5august.. Men jeg er klar uansett når lille venn bestemmer se for å komme:)

Rart det skal være så forskjell da.. Jeg følger den fra bv nå, den stemte med legen min sin sist så :)

Jeg tar utg.pkt i den her på bv jeg også, men syns d var litt snodig de kan variere såpass. Men er ikke alle man kan velge sykluslengde på så kan vel være derfor og.

Bv sin har stemt med mine to , men til syvende å sist er det jo ul termin som de går utfra. For vi er så forskjellige at noen har eggløsning før andre osv. Første svangerskap ble jeg satt tilbake en uke , selvom jeg ikke fikk det til å stemme med tidspunkt så sa de at noen ganger ligger egget i dvale noen dager :). Men med nummer to stemte det på dagen.

40 uker og 2 dager regnes det i norge. Tar du utenlandske kalkulatorer, så opererer de med 40 uker... tror jeg ;)

Jeg følger den her på bv, det gjorde jeg forrige svangerskap også og den stemte da:) Har ikke vært hos lenge ennå, men stemmer bra med min regning:P

Back
Topp