Terminkalkulator

HeidiB

Elsker forumet
Dere som har fått ny termin eller blitt justert noen dager frem eller tilbake etter TUL, endrer dere noe i PregLife eller appen dere har lastet ned for å følge hvor langt du er på vei?

Jeg hadde gjort det om jeg fikk en endring :-) syns det er gøy at den er på samme sted som meg.

Litt usikker da hun satte meg frem en uke. Jeg testet etter el, så ble overrasket. Har litt lyst å bare gå etter mine beregninger :p

Jeg er litt usikker, for jeg er 10+2 idag, og når jeg var på UL ble jeg satt tilbake nesten en uke utfra det hun klarte å måle... jeg har pcos så er veldig vanskelig å si men ut ifra når jeg hadde mensen sist så er jeg 10+2 så fikk beskjed om at vi følger det ettersom målingene på tul kunne variere[emoji4]

Jeg tenkte kanskje endre, men vet når jeg hadde siste mens så blir liksom feil å endre på den.. men kjedelig å se det står 10+6, men så er jeg 10+3 ifølge gynekolog.
Tror jeg venter til OUL..

Jeg vet nøyaktig når jeg hadde EL så om jeg blir flyttet mer enn maks et par dager kommer jeg til å forholde meg til "min" beregning og ikke endre noe. Er det snakk om et par dager den ene eller andre veien kommer jeg til å endre, det må være riktig :)

Jeg endra, men blei bare flytta en dag bakover så var liksom ikke store spranget. Forrige gang sprika det tre (!!!) uker mellom menstermin og ultermin..

Jeg skjønte ikke helt det der jeg, jeg hadde termindato fra kalkulator før Tul i går..28 desember(8+0 i går) men så ble jeg satt tilbake til 7+2 men med samme termin den 28 desember:)

Jeg blir nok å flytte.. er usikker nå om det jeg har er riktig [emoji23]

Jeg flytta på dato på appene selv om jeg vet når "jeg ble insiminert ;-) " og det var 6 dager tilbake. Var litt kjipt, men føler det er bedre enn å "lure" seg selv at jeg er komt lengre. Det kan jo være mange grunner til at jeg ting skjedde senere. Kan hatt el par dager etterpå og egget kan har vært tregh med å feste seg osv.

Er jo fort gjort å flytte tilbake på neste ultralyd som blir når jeg er 11+4 følge ny beregning.

Jeg endra, men blei bare flytta en dag bakover så var liksom ikke store spranget. Forrige gang sprika det tre (!!!) uker mellom menstermin og ultermin..

3 uker? :eek: Har du lange sykluser? Hvilken av de ble babyen født nærmest?

Jeg ble satt frem over 1 uke etter tul. Så jeg gikk inn å endret på appen,vil jo gjerne følge med ordentlig. . Heheh

Som regel viss man har tul så går de ut i fra den datoen. Til tross for at man gjerne får en ny termin ved oul.
Jeg har fått min termin på kk tul 10. Des, og hun kommer tvilsomt til å endre den ved de neste ul. Så jeg har endret alle appene mine til termin 10 des. Mener jeg måtte endre ene appen for å være kommet like langt ved termin 10.des. Ellers kan det jo varierer noen dager siden de forskjellige appene bruker forskjellig antall dager man går gavid. :)

Back
Topp