Terminkalkulator

Hulda

Forelsket i forumet
Hei!

Kan noen hjelpe meg ang termindatoen min?

Første dag i den siste menstruasjonen var 24 september. Men jeg tror jeg hadde en veldig lang syklus denne gangen. Den 23 oktober testet jeg nemlig negativt, men så testet jeg Gravid 1-2 (3-4 uker) den 30 oktober. Så hva blir egentlig termindatoen? :s

Alle terminkalkulatorene regner ut ulike datoer, så er veldig forvirrende..

Hei ☺️ hvis du vet når du hadde eggløsning så kan du regne ut fra unnfangelsen.
Jeg hadde også veldig lang syklus og det ble mer riktig å regne fra EL.

Gratulerer med spiren ☺️

Hei ☺️ hvis du vet når du hadde eggløsning så kan du regne ut fra unnfangelsen.
Jeg hadde også veldig lang syklus og det ble mer riktig å regne fra EL.

Gratulerer med spiren ☺️

Tusen takk! Nei, jeg vet ikke når jeg hadde eggløsning, men jeg ble syk 14-21 oktober, med feberfølelse og ekstremt trøtthet, så tenkte at det kanskje kunne være utfallet etter en eggløsning? Og siden testen viste 1-2, så kan jeg kanskje regne med at det var 2 uker siden befruktning/eggløsning og at jeg da var 4 uker på vei den 30 oktober?

Legen vil nok regne fra 24 sept uansett når el var, så det blir nok den datoen å forholde seg til frem til ul :)
Jeg fikk tr 2 okt, el den 17 og skulle hatt tr igjen 31. Selv om jeg vet alt det der, får jeg opp alt fra 8 - 12 juli på forskjellige kalkulatorer, så jeg har valgt å holde meg til BV sin utregning, den regnet likt som appen også :)

Hadde holdt meg til terminen du får ut i fra 24 sept frem til OUL.

Hei igjen ☺️

Jeg snakket med legen min ista og hun sa at de regner termin ut i fra første blødningsdag i siste mens uavhengig av eggløsning. Selvfølgelig kan UL si litt annen dato etterhvert, men da kan man hvertfall ha en ca dato nå ☺️

Jeg fikk mensen sent på kvelden den 27 september. Så i dag er jeg 5+1 ☺️

Så man skal alltid regne ut fra mens? Da skal jo jeg i juni gruppa.. men det tror jeg egentlig ikke,så jeg holder meg her :p

Jeg følger også mensentermin foreløbigt som er 1 juli. Men hadde sen el så ut fra egne beregninger er jeg 5+0 i dag ikke 5+5 :) så får vi se på ul hva som blir.

Så man skal alltid regne ut fra mens? Da skal jo jeg i juni gruppa.. men det tror jeg egentlig ikke,så jeg holder meg her :p
Hvis jeg gjør det så havner jeg også i juni, men jeg har syklus på 34-35 og vet når EL var så det blir feil :) Vi holder oss her i juli vel ;)

Hvis jeg gjør det så havner jeg også i juni, men jeg har syklus på 34-35 og vet når EL var så det blir feil :) Vi holder oss her i juli vel ;)
Ja, tror det er både best og mest reelt :p
Jeg har ustabil syklus, ligger mellom 28 og 35. Denne gangen mistenker jeg at den må ha Vært lengre. Det rare er at jeg fikk positiv el test.. og negativ test ved ikm. Så får bare vente å se :)

Jeg hadde også lang syklus, 33 dager. Og jeg har bare hatt mensen to ganger etter prevensjonsslutt. Så ikke lett å si, hehe

Får bare regne fra siste mens. Men tror nok at jeg ligger litt bak ;) men er jo en deilig følelse å være lengst mulig ☺️

Back
Topp