Terminkalkulator

~lilletrille~

Forelsket i forumet
Blir forvirret av disse kalkulatorene! Noen sier 30 november, andre sier 01 desember! Å da regner eg med gjennomsnitt 28 ukers syklus på alle. Er jo bare en dag som skiller da! Men to forskjellige mnd :p Hvilke termin kalkulator har dere brukt? Gleder meg til UL, så en får en litt mer eksakt dato!!

Jeg har brukt bv sin, og forholder meg bare til den fordi alle er forskjellige som du sier. Men når gyn regna ut fant han at jeg var kommet en dag lengre enn bv. Men jeg forholder meg bare til bv sin frem til oul, for å slipper forvirring ;)

Her er det en uke I mellom menstermin og tidlig ul termin..

Bv bruker vel 40+2, som norske leger bruker å regne ut et svangerskap. Ville gått etter bv sin og bare venta til oul, sjansen for at du blir flytta da er stor ;)

I følge legen så var jeg kommet 1 dag lengre en BV sin. Men legen satte en termin dagen etter BV sin. Altså et svangerskap på 40+4 mot BV som regner 40+2. Så jeg bleveldig forvirra. Men det blir jo sikkert uansett endra etter ultralyd.

jeg fikk ny termin på ultralyd på ullevål på tirsdag. de sa jeg var 12+6 å termin 6 nov. men etter BV sin så stemmer ikke dette den sier 10 nov. hva er rett egentlig??

Forrige sv.sk hadde jeg term. 7.jan (menstermin 40+2) ul i uke 15 sa 4.jan og OUL flyttet term til 31/12. Denne gangen sa UL i uke 12 akkurat D samme som min egen, så blir spennende å høre OUL termin :-)

jeg fikk ny termin på ultralyd på ullevål på tirsdag. de sa jeg var 12+6 å termin 6 nov. men etter BV sin så stemmer ikke dette den sier 10 nov. hva er rett egentlig??
I starten växer dom så sporadiskt att man inte kan fastsätta en ordentlig termin med hjälp av ul förrän vecka 17 (cirka) därför skulle jag följa BV sin fram till oul. :)

Men legene på sykehuset regner det anderledes enn BV sto termin 6nov å at jeg var 12+ 3.
Er jeg ikke 13 uker i morgen da? Skjønner ikke noe jeg nå :(

Back
Topp