Termingruppekrigen

MTDC

Forumet er livet
VIP
God morgen jenter:-) Er vi klare til dyst? Jeg får besøk i dag, så skal jeg innom jobb en tur og så skal jeg på middag hos ei venninne i kveld, men skal nok greie å få på plass noen innlegg likevel ;-)

Er klar vettu :) skal reise fra Trondheim til Kristiansund i dag, men skal nok få kommet meg innom her med gjevne mellomrom :)

God tur:-) La ut en haug med samtaleemner her i påvente av at det skal komme til flere;-) Hvordan reiser du? Håper du får skravlet en del likevel :-)

Takk :) Hehe, så det :) jobber med å svare på dem nå :P vi skal kjøre bil så skal nok få svar litt ja:) når jeg ikke sover, lillemor sover så godt når vi kjører så tenkte å benytte anledningen til å ta igjen litt søvn :)

Høres lurt ut;-) Sover hun om natta?:-)

Ja, eller ho begynner natta veldig sent da, sånn typ halv to/to enda vi legger oss før elleve, da er det pupping i flere runder, små dupper innimellom og når ho endelig begynner å bli skikkelig trøtt må vi gjerne skifte en bleie og starte på nytt igjen med pupping for da er ho jo lys våken igjen., men ho sover gjerne ut over formiddagen da,. Skal jobbe med å få snudd dette systemet litt når vi kommer oss hjem nå...

Ja, eller ho begynner natta veldig sent da, sånn typ halv to/to enda vi legger oss før elleve, da er det pupping i flere runder, små dupper innimellom og når ho endelig begynner å bli skikkelig trøtt må vi gjerne skifte en bleie og starte på nytt igjen med pupping for da er ho jo lys våken igjen., men ho sover gjerne ut over formiddagen da,. Skal jobbe med å få snudd dette systemet litt når vi kommer oss hjem nå...
Sånn er det her også.. Legger oss stort sett rundt 1 også sover hun til 8-9, noen ganger uten mat og noen ganger med et måltid.. Hun er ikke mye våken enda, sover fra måltid til måltid, men det endrer seg vel snart;-)

Klar som et egg! :D

Back
Topp