Termingruppekrigen!

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Er dere klare?

Jeg vet jeg har vært betydelig mindre her i det siste, men har vært mye som har skjedd, men satser på at vi vinner neste krig og! Derfor skal jeg være mer jeg i allefall. :)

Sikkert et veldig dumt spørsmål her, men hva går det ut på?? =P

Jeg er klar. Har holdt tilbake oppdateringen, til i morgen :P hehe
Så blir nok en del skravlings fra meg. Vært stille på meg også føler jeg.

Jeg er klar. Har holdt tilbake oppdateringen, til i morgen :p hehe
Så blir nok en del skravlings fra meg. Vært stille på meg også føler jeg.

FADER, kanskje det var det vi skulle gjort. Ikke sagt et ord her inne idag. Så alt kommer imorgen. :p

Kanskje vi skulle starta vår egen "4 pics 1 word"- tråd ? :-P de genererer mange innlegg ihvertfall :-P

Ser ut som reglene er innskjerpet, så da kan jeg vel sikkert skrive meg på jeg også:) Har endel fri fremmover, så kommer uansett til å skrive noen innlegg pr dag :) juhuuuu

Disse trådene har jeg sett, hva er det egentlig?
Skal man finne ut hvilket ord en er ute etter av 4 bilder?

Det er et spill man kan laste ned på androidtelefoner, veeeldig avhengighetsskapende :P Og så blir man så frustrert når man ikke skjønner hvilket ord man liksom skal finne ut fra de 4 bildene, og da spør man gjerne om hjelp så man slipper å sitte fast på det bildet så lenge :P

Det er et spill man kan laste ned på androidtelefoner, veeeldig avhengighetsskapende :p Og så blir man så frustrert når man ikke skjønner hvilket ord man liksom skal finne ut fra de 4 bildene, og da spør man gjerne om hjelp så man slipper å sitte fast på det bildet så lenge :p

Ahaaaa.. hehe
Har ikke android tlf, og det er veldig bra.. For jeg kan fort bli hekta av slike spill.. :P

Back
Topp