Termingruppekonkurransen

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Lørdag 09.03. Status: kl 15.40

1. August 2012 – 5 påmeldte – snitt 1740,8
  2. April 2013 – 22 påmeldte – snitt 1468,2
  3. Juni 2012 – 17 påmeldte – snitt 1127,4
  4. September 2012 – 8 påmeldte – snitt 744,6
  5. Februar 2013 – 3 påmeldte – snitt 430,3
  6. Mai 2013 – 12 påmeldte –snitt 385,3
  7. Oktober 2013 – 11 påmeldte – snitt 303,5
  8. Juni 2013 – 19 påmeldte – snitt 298,3
  9. September 2013 – 13 påmeldte – snitt 266,7
  10. November 2013 – 3 påmeldte – snitt 262,6
  11. August 2013 – 13 påmeldte – snitt 218,9

Nå er det ca 32 timer igjen av krigen - det blir ikke ny opptelling før konkurransen avsluttes midnatt i morgen. TVI TVI :-) (Vinner publiseres mandag)

Så moro! :-) dette har jo tatt helt av!

Du slette tid hvor de har skravlet i forumene som er på topp 3, har jo ikke sjangs hehe.

nei, vi ender nok opp på 4.plass! Ellers må vi finne på en taktikk og ta helt av de siste timene før avslutning :D Når alle andre har lagt seg ;)

Dere kan ihvertfall prøve å sørge for at dere alle holder dere på Topp 100 slik at dere er med trekningen om de andre premiene da :-)

Det kan vi :flower

ja er vel ingen fare for at vi faller ut fra den lista med det første :p :eek: ;)

nei, vi ender nok opp på 4.plass! Ellers må vi finne på en taktikk og ta helt av de siste timene før avslutning :D Når alle andre har lagt seg ;)
Hahaha! Det der har jeg også tenkt på.. storinnrykk når de andre minst venter det.;)

Synes vi har vært flinke jeg :) Skulle ønske jeg kunne bidratt mer, men det ble rett og slett litt for høyt tempo her plutselig :D hehe

Tenk om vi hadde holdt tempoet fra starten av uken :-p
Tinnitus og bortglemte unger!

Umulig for meg Hehe :)
Snart pizza her nå, gleder meg!!

umulig her også! Tinnitus, bortglemte unger og sinna mannfolk :p :eek:
Men vi må seriøst vurdere en slagplan i morra kveld ;)

umulig her også! Tinnitus, bortglemte unger og sinna mannfolk :p :eek:
Men vi må seriøst vurdere en slagplan i morra kveld ;)

Haha har fortsatt ikke sjans jeg altså, plan eller ei :-p

Jeg kan få skravla en del så lenge vesla sover godt.. Hun blir lagt av mannen nå. Tror en slagplan må til ja.;)

Hva slags plan er gjennomførbart og samtidig lovlig da? :-p :-o

Jeg kan få skravla en del så lenge vesla sover godt.. Hun blir lagt av mannen nå. Tror en slagplan må til ja.;)
Vår snuppe tar ikke kveld før i 20-tida, og så blir det middag og film her i kveld. Får så mange stygge blikk fra mannen om jeg da sitter med pc'n :p o_O

Back
Topp