Termingruppekonkurransen - status!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Måtte inn å snike å så den tråden. Dem har skikkelig nøyaktig oversikt over hvor mye dem enkelte skriver. Liker meg her med dere jeg :)

"In it to win it" -er det ikke det noe heter?
Jeg er mer; "in it to win it, but if we don't - i had a good time trying!"

Virkelig? De får roe seg litt da, står tross alt ikke om liv!
En slik krig skal jo bare være moro, så at de tar av såpass synes jeg er helt på jordet :) gla jeg hører til her på Mai jeg <3

"In it to win it" -er det ikke det noe heter?
Jeg er mer; "in it to win it, but if we don't - i had a good time trying!"
Åhh var ikke den jeg fant haha. Da må æ inn igjen

Åhh var ikke den jeg fant haha. Da må æ inn igjen
Tror ikke det er en tråd som heter det ;-) var mer.. holdningen? Hm. Jaja, de kjører krig på sin måte, vi kjører på vår måte :D

Skal inn å se hva den heter. Men fant ikke den de andre snakker om

"Status for hver og en" heter den. De driver også å har planlagt dugnad

Ja ja ... Så lenge de koser seg får de no bare styre på...
Takk og lov for at jeg er på mai sier nå bare jeg.... Har syk gutt med feber og spy så hadde ikke hatt sjangs på april jeg tydeligvis.....
Man må da få lov til å være menneske ^^

Men alle der er vel i permisjon nå?

Ja ja ... Så lenge de koser seg får de no bare styre på...
Takk og lov for at jeg er på mai sier nå bare jeg.... Har syk gutt med feber og spy så hadde ikke hatt sjangs på april jeg tydeligvis.....

God bedring til gutten din! Ikkje kjekt med oppkast:(

Herlighet! Er det bare jeg som syns dugnad-opplegget deres er helt latterlig? Går da ikke ann å ta ting sååå seriøst, vel? Skal det ikke liksom være gøy, og ikke "jobb"?

Mai <3

Herlighet! Er det bare jeg som syns dugnad-opplegget deres er helt latterlig? Går da ikke ann å ta ting sååå seriøst, vel? Skal det ikke liksom være gøy, og ikke "jobb"?

Mai <3
Helt enig!!

Mai <3

har ikke forstått hva dugnaden deres går ut på.. ?

Etter det jeg skjønte så skulle de og de brukerne ta for seg hver sine tråder, og skravle på harde livet i dem i løpet av en halvtime..

Da skjønner jeg litt mer ja.. ;) takk for oppklaringen! =D

Må jo være myyyye fjas og lite spennende lesning i slike tråder....
Liker fjas altså men syntes det er kjekt med seriøsitet og selv om det er krig....
Det kjekkeste med denne krigen er jo å bli bedre kjent... ;)

Liker fjas altså men syntes det er kjekt med seriøsitet og selv om det er krig....
Sign! Beste er å bli kjent og man blir jo det når man snakker om alt mellom himmel og jord!

Er nok det de som steller i stand krigen vil også. At det åskal bli meir aktivitet, at vi skal bli bedre kjent og kunne hjelpe kvarandre.. alikavell er det de som har mest fjas om ingenting som vinner..
Vi har jo fjas vi og, så mener ikkje at vi er perfekt, men føler eg har blitt mye bedre kjent med Dåke og fått mykje hjelp i det siste.. :) takk <3

Back
Topp