Termingruppekonkurransen - status!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Onsdag 06.03. Tall hentet ut kl.11.50.

1. August 2012: 5 påmeldte. Snitt 633,2 (Klatret fra 4 til 1 plass siden forrige telling!)
  2. Juni 2012: 19 påmeldte. Snitt 570,6
  3. April 2013: 31 påmeldte. Snitt 518,8
  4. September 2013: 8 påmeldte: Snitt 469
  5. Februar 2013: 3 påmeldte. Snitt 274,3
  6. Mai 2013: 12 påmeldte. Snitt 251,2
  7. Juni 2013: 19 påmeldte. Snitt 181,3
  8. Oktober 2013: 12 påmeldte. Snitt 172
  9. November 2013: 3 påmeldte. Snitt 155,6
  10. August 2013: 13 påmeldte. Snitt 117,2
  11. September 2013: 13 påmeldte. Snitt 100,2

Lykke til videre damer :-) Gleder meg til neste opptelling for å se om det er endringer blant topp 3! Det er bare onsdag i dag, MYE kan skje før søndag er over!

Æsj! Nå må de andre slutte å tyte så grådig! :-D

Har vi røke ned et hakk?

Det var noe dritt! Eg har ikkje fått deltatt så mykje i dag siden eg har vært på jobb og te legen med storebror. Men eg lover å komme sterkt tilbake når eg er ferdig med hjemmelaget pizza:D

Vi er fortsatt med da, og sittet har gått opp med 100 pr påmeldt :) får bare fortsette å jabbe :)

Oj det er ganske mye å ha gått opp da :)

Vi har trossalt vært flink uansett ja! Bare har så lyst å vinne at eg vil ha oss lengre opp på listen:p men vi har verfall noen skikkelige tråder inni mellom leker og tulle tråder;) trur ikkje de andre gruppene har så mye ant enn rot;)

Vi har trossalt vært flink uansett ja! Bare har så lyst å vinne at eg vil ha oss lengre opp på listen:p men vi har verfall noen skikkelige tråder inni mellom leker og tulle tråder;) trur ikkje de andre gruppene har så mye ant enn rot;)
Greit å ikke ha bare rot og da :)

Syns det er mye kjekkere med det ordentlige trådene allefall. Blir litt lei av å bare fjase :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Syns det er mye kjekkere med det ordentlige trådene allefall. Blir litt lei av å bare fjase :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Veldig enig der :) greit med litt, men ikke for mye

Vi er flinke! :D
Vi fortjener premie hele gjengen;) så på april de vil jo ha ut folk av krigen fordi de ikkje gjør en god nok jobb... Her på mai, holder vi sammen i tykt og tynt <3 Dåke er en hærlig og flink gjeng:)

Vi fortjener premie hele gjengen;) så på april de vil jo ha ut folk av krigen fordi de ikkje gjør en god nok jobb... Her på mai, holder vi sammen i tykt og tynt <3 Dåke er en hærlig og flink gjeng:)
vet du hva, det ble jeg faktisk veldig rørt over! Jeg vurderte jo hinn dagen å trekke meg siden jeg ikke tyter nok, men så var dere så fantastiske og så snille og søte og gode!! Jeg så den tråden på April - ble ganske overrasket og ble KJEMPE glad for at jeg er en av mai-jentene ^^ (April-jentene er jo kjempe koselige de også! ikke missforstå - men akkurat med denne krigen - så er mai-jentene hakket bedre:))

vet du hva, det ble jeg faktisk veldig rørt over! Jeg vurderte jo hinn dagen å trekke meg siden jeg ikke tyter nok, men så var dere så fantastiske og så snille og søte og gode!! Jeg så den tråden på April - ble ganske overrasket og ble KJEMPE glad for at jeg er en av mai-jentene ^^ (April-jentene er jo kjempe koselige de også! ikke missforstå - men akkurat med denne krigen - så er mai-jentene hakket bedre:))

Må jo ta vare på kvarandre:) syns Dåke er viktigare enn å vinne konkuransen<3

Åh det visste jeg ikke at de hadde på april ^^ liker mai <3 fine jentene!

Seriøst???? Personlig syntes jeg det er å gå litt langt..., får håpe de som skriker høyest får sykt barn eller plutselig står uten nett da.... :P. Sikkert super greie folk der altså men å vinne for enhver pris .....????

Måtte inn å snike å så den tråden. Dem har skikkelig nøyaktig oversikt over hvor mye dem enkelte skriver. Liker meg her med dere jeg :)

Back
Topp