Termingruppekonkurransen - status!

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Onsdag 06.03. Tall hentet ut kl.11.50.

1. August 2012: 5 påmeldte. Snitt 633,2 (Klatret fra 4 til 1 plass siden forrige telling!)
  2. Juni 2012: 19 påmeldte. Snitt 570,6
  3. April 2013: 31 påmeldte. Snitt 518,8
  4. September 2013: 8 påmeldte: Snitt 469
  5. Februar 2013: 3 påmeldte. Snitt 274,3
  6. Mai 2013: 12 påmeldte. Snitt 251,2
  7. Juni 2013: 19 påmeldte. Snitt 181,3
  8. Oktober 2013: 12 påmeldte. Snitt 172
  9. November 2013: 3 påmeldte. Snitt 155,6
  10. August 2013: 13 påmeldte. Snitt 117,2
  11. September 2013: 13 påmeldte. Snitt 100,2

Lykke til videre damer :-) Gleder meg til neste opptelling for å se om det er endringer blant topp 3! Det er bare onsdag i dag, MYE kan skje før søndag er over!

På 4plass står det september 2013, men regner med det er oss fra september 2012?;)

Jeg vil tro det skal stå september 2012 ja:-P

Hvordan kommer en frem til tallene? Er det antall innlegg postet i gruppen som blir delt på antall påmeldte, eller er det snitt antall innlegg som kun de påmeldte har postet? Helt sinnsykt å poste over 100 innlegg i døgnet! Jeg bruker fort fem min per innlegg, og hadde fort brukt 10 timer dagen om jeg skulle kommet opp i slike tall! Skjønner ikke hvordan dere får det til!

Er hvor mange innlegg vi har på termingruppen delt på så mange påmeldte som er, vi er 8 som er påmeldt denne gang:)

4 plass!! Nei å nei.. men kom ikke som en overraskelse.. hehe er jo for fint vær til å bare taste også

Håper det er oss på 4 plass, og så håper jeg vi klatrer oppover:-)

Hvordan kommer en frem til tallene? Er det antall innlegg postet i gruppen som blir delt på antall påmeldte, eller er det snitt antall innlegg som kun de påmeldte har postet? Helt sinnsykt å poste over 100 innlegg i døgnet! Jeg bruker fort fem min per innlegg, og hadde fort brukt 10 timer dagen om jeg skulle kommet opp i slike tall! Skjønner ikke hvordan dere får det til!
5 minutter på å skrive noen få ord? :-p
Hvis du ser på mye som har blitt skrevet så ser du at det er mye korte svar som ikke henger helt sammen :)

Det var lenge ja, bruker man noen sekunder:-)

Og så må man jo oppdatere seg på tråden før man skriver også! ;)

Da skjønner jeg:-)

Sant sant :)
Kikker stadig innom korte turer.
Kunne aldri sittet her timer i strekk, hverken for min eller barnas skyld :-p

Jeg får vært her i flere timer på kvelden, men blir desverre dårlig med det på dagen hvis unga er hjemme, men når Emmeth sover er jeg på vettu:D

Man lærer seg knepene etter hvert. Dette er min første tgk, så jeg har mye å lære iallfall. :p

Man lærer seg knepene etter hvert. Dette er min første tgk, så jeg har mye å lære iallfall. :p

Ja, lærer med tia vettu:) Jeg har feilet mye, men også lært mye:) Jeg har faktisk lært veldig mye og fått mange gode tips her på babyverden, er nok derfor jeg trives så godt som jeg gjør her også:) Før det første er det utrolig koselig og være her og for det andre så er jentene innpå her veldig hjelpsomme:)

haha, bruker 2 sekund per innlegg jeg :p Om å skrive kort vettu ;)

5 minutter på å skrive noen få ord? :p
Hvis du ser på mye som har blitt skrevet så ser du at det er mye korte svar som ikke henger helt sammen :)
Skribler litt her og der bare jeg :P

haha, det har jeg ikke tid til :P ;) Svarer ofte bare på topptråden eller siste innlegg jeg, og hopper over varslene ;)

Back
Topp