Åååh likte februarhjertene21og godt etter februarkrystallene21likte Februarfnuggene2021
ellers så foreslår jeg:
Februarhjertene21
Februarlykke21
Vinterrosene2021
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh likte februarhjertene21og godt etter februarkrystallene21likte Februarfnuggene2021
ellers så foreslår jeg:
Februarhjertene21
Februarlykke21
Vinterrosene2021
Ja santvi kan starte en avstemning og la den Stå åpen en stund?
Hvis forumet vårt er stort nok kan vi opprette en skjult gruppe. Da må vi velge navn og en eller flere som kan være tilgangsansvarlig. Hvis man er aktiv bruker av forumet (se listen under), kan man sende melding til tilgangsansvarlig for å få være med. Da får du se den skjulte gruppen, og får sånn merkelapp ved siden av navnetHvordan får vi det navnet til å stå ved siden av profilnavnet vårt? Alltid lurt på det
Er du gravid??? Kanskje dumt spørsmål men du er jo i min ukesgruppe Ikm uke 24 og har ikke sett at du har lagt inn noe??Snøflakene2021
Snøfnuggene2021
Snøfall2021
Frostbaby2021
gruppen ikm uke 24 for 2020... ?Er du gravid??? Kanskje dumt spørsmål men du er jo i min ukesgruppe Ikm uke 24 og har ikke sett at du har lagt inn noe??
Ja. Men så hun var også inn i gruppen Ikm uke 23, og der sto det. Le bare litt forvirret.Jeg finner ikke
gruppen ikm uke 24 for 2020... ?