Termingruppe

Bør kanskje vente 1 måneds tid så alle får blitt med å bestemme!
Men jeg likte godt forslaget om februarhjertene❤️
 
Hvordan får vi det navnet til å stå ved siden av profilnavnet vårt? Alltid lurt på det
Hvis forumet vårt er stort nok kan vi opprette en skjult gruppe. Da må vi velge navn og en eller flere som kan være tilgangsansvarlig. Hvis man er aktiv bruker av forumet (se listen under), kan man sende melding til tilgangsansvarlig for å få være med. Da får du se den skjulte gruppen, og får sånn merkelapp ved siden av navnet :happy:

Klippet fra festet innlegg fra moderator:


Skjult gruppe!

Alle grupper på forumet har mulighet til å få sin egen skjulte gruppe. Poenget med disse gruppene er at medlemmene kan "slippe seg litt mer løs" og være mer private. Ingen andre enn medlemmene i gruppen har tilgang her.

Regler vedr. skjulte grupper:

- Terminforumet må ha minimum 5000 innlegg totalt før dere kan få en skjult gruppe. Hvis dere ønsker en skjult gruppe så må dere i fellesskap finne et navn og en av dere som skal være tilgangsansvarlig. Deretter sender en av brukerne en melding til Forumansvarlig

I samarbeid med mange av dere som tilhører termingruppene har vi utarbeidet disse kriteriene du må oppfylle for å få tilgang:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på Babyverdens forum i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
_____
 
Jeg har ikke de sterkeste preferansene om navn, men syns febbisbebbis var moro :smug:
 
Jeg liker forresten snøfnuggene2021 best.
Hvordan går det med dere? Synes det er spennende og skummelt! Er jo mitt første og er ganske gammel. Men optimistisk at spiren/e klamrer seg fast.
 
Back
Topp