Termingruppe på Facebook

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Noen av dere som har meldt dere inn i en termingruppe på Facebook enda?

Nope, ingen planer om det til å begynne med, kanskje litt senere i løpet :smug: Ønsker å forholde meg "anonym" enn så lenge. :rolleyes:

Lyst å melde meg inn i en lokal en, bare for å se hvem andre som skal ha samtidig som meg:) men tviler på at de evt er der enda:happy:

Jeg er med i en, men har ikke skrevet noe enda. :happy:

Jeg kjenner jeg ikke tørs enda, siden det er hemmelig enda, og alle kan jo se ditt fulle navn...

Jeg er med, vært det leenge :) Jeg kjenner ikke en eneste av de 170 medlemme innpå der i hvertfall! Så bekymrer meg ikke for det :) de tenker nok i såfall likt, at de ikke vil det skal fortelles videre at de er der. Litt uskreven regel føler jeg

Jeg vil vente til jeg har vært på TUL.

Men det med navn - det er vel bare de som er i gruppa som ser navnet ditt? For alle andre som ikke er medlem er det skjult.

Jeg vil vente til jeg har vært på TUL.

Men det med navn - det er vel bare de som er i gruppa som ser navnet ditt? For alle andre som ikke er medlem er det skjult.
Joda, men det er fort gjort for noen som kjenner meg å nevne navnet mitt til andre igjen..

Er det en hemmelig gruppe? Så en herfra kan legge en til? Jeg vil gjerne være med, om gruppen er hemmelig og noen kan invitere meg..?

Er det en hemmelig gruppe? Så en herfra kan legge en til? Jeg vil gjerne være med, om gruppen er hemmelig og noen kan invitere meg..?

Den jeg er med i er ikke hemmelig. :happy:
Søkte bare på termin august 2020 så kom det flere alternativ. Den som står norge i parantes er mest aktivitet i. :happy:

Kunne ha tenkt meg ei gruppe for det område jeg bor i, men synes det er alt for tidlig enda. Sist var jeg med i barselgruppe og vi hadde ei gruppe på Facebook, det var veldig greit :happy:

Kunne ha tenkt meg ei gruppe for det område jeg bor i, men synes det er alt for tidlig enda. Sist var jeg med i barselgruppe og vi hadde ei gruppe på Facebook, det var veldig greit :happy:
Gir du beskjed hvis du finner?

Back
Topp