Termingruppe Mars 2014 BERGENområdet

Vi har jo Zupperia, Egon og Augustin på toppen av galleriet, som ikke heter Augustin lengre ;) Godt med et sted hvor det er god plass og variert mat? Jacob All er også fint, men kjekkest å sitte ute der synes jeg, så bedre sted for våren, med bebissene kanskje? :)

Jeg kan alle dagene, men kanskje kl. 12 istedet for 13? Har nemlig en jeg må hente i bhg og tar litt tid med buss og bybane til og fra ;) Da har jeg også litt tid shopping evt, når jeg først er i byn alene :)
 
Høres bra ut med kl. 12 :) Zupperia i Nordahl Bruns gt. 9 ? Skal vi prøve oss allerede på torsdag eller fredag? Kan høre med damene på dei andre foruma ka som passa, so blir vi litt fleire :)
 
No svarte eg litt kjapt her, såg ikkje alle forslaga dine! Kan være kor som helst for min del :) Eg er veldig ubesluttsom, so du kan avgjøre.
 
Tosdag eller fredag på Zupperia er bra for meg :) Hør med de andre hvilken dag de kan?
 
Høres bra ut med kl. 12 :) Zupperia i Nordahl Bruns gt. 9 ? Skal vi prøve oss allerede på torsdag eller fredag? Kan høre med damene på dei andre foruma ka som passa, so blir vi litt fleire :)
Blir det noe treff idag eller fredag? :)
 
Hei du :) Har berre ei til som sannsynligvis er med :/ Veldig dårlig respons rundt omkring.. Skal vi vente litt eller sei at tre er nok?
 
Jeg vil gjerne hive meg på! :) Venter min første og har termin i slutten av Mars.
Kort fortalt om meg: 26 år, samboer, bor sentralt (Ikke så langt fra Danmarksplass), liker å være aktiv,, ser for meg fine turer i permisjonen. Våren og sommeren er absolutt en fin tid altså :) Og hurra for mini-sats ja Svanevikao :D
Jeg er gjerne med på treff. Hadde vært så koselig å bli kjent med andre i samme situasjon , har ikke så mange i min omg.krets.


 
Å, so flott! No blir det litt kort varsel her, rekker folk å hive seg rundt til kl. 12 i morgen, eller skal vi utsette? Er vel ikkje alle som er inne her å leser i tide og utide slik som meg :p Mulig vi kan ta det i helga eller ila neste uke. Veldig bra med litt fleire, skjønna liksom ikkje kor alle dei gravide bergensdamene blir av, ser dei jo støtt og stadig ute i den virkelige verden.
 
Ja, jeg så det først i går ;) For min del er jeg på jobb i dag, men kan alle dager i neste uke (etter kl 13). Så da er jeg med :)
 
Då seie vi neste uke, om det passa resten? Kom gjerne med forslag til dag, kl.slett og sted :)
 
Supert, blir kjekt! Kan som nevnt alle dgr, hvis noen foretrekker en bestemt dag er det helt ok. Ellers foreslår jeg tirs. kl13 på Zupperia (Nordhal Bruns gt.)
 
Tirsdag kl. 13 på Zupperia passer for meg :) Koselig! Har en del bergensere på en april gruppe og en i en mai gruppe, greit om jeg inviterer de?
 
Hei! Termin i slutten av februar her, men slenger meg gjerne med på noen treff i Bergen! Har dere spikret tid og sted på tirsdag?

Jeg er 31 år, gift, bor på melkeplassen. Venter en jente, termin 25.02 så men mindre noe skjer innen en uke så vil jeg gjerne være med på treff
 
Hei du :) Vi skal treffes i dag kl 13 på Zupperia i Nordahl Bruns gt. 9. Om du rekker det må du gjerne bli med! :D
 
Åååh det var i dag, tenkte ikke på datoen innlegget var skrevet. I dag rekker jeg det ikke :(
Oppdaterer dere denne tråden om dere avtaler flere treff?
 
Jepp, skal følge med på tråden fremover :)
 
Var veldig koselig, jenter! Håper du kan være med neste gang, kjekt å bli kjent med flere :)
 
Back
Topp