Termingruppe Mars 2014 BERGENområdet

Mammatilengutt

Første møte med forumet
Noen fra bergen eller bergenområdet som skal ha baby i mars 2014?

Syns det er kjekt å kunne møte andre som skal ha ca samtidig :) så håper nåken gir en lyd :)
 
Så gøy at vi er en gjeng, kanskje vi kan få til et treff om en stund.
 
Bur i Bergen, termin 08.03.14. Har omtrent ingen i vennindegjengen med babyplaner og kan gjerne tenke meg å bli kjent med andre bergensmødre :)
 
Posta denne i ein anna Bergen-Mars-tråd, men gjer det her også:

Nokon som er interessert i å presentere seg her? Hadde vert greit å vite litt om felles interesser, alder, ca bosted evt antall barn, eller anna som kan være relevant. Eg kan jo starte :)

- 26 år frå Sogn, gift, utdanna bygg.ing. og på jakt etter ny jobb etter perm, førstegangsgravid med gutt, litt bekkenplager men ellers lykkelig gravid :D
- likar alt av fysisk aktivitet og ser for meg ei permisjonstid med masse turar ute, trening på SATS (hurra for Mini-SATS!) ++
- etterkvart også åpen hall, fjellturar, skiturar, leikeland, gårdsbesøk, babybading, teater, sang og musikk etc med barnet
- bur relativt sentralt, ikkje langt unna Danmarksplass
- er open for å bli kjent med andre mødre, både med og uten barn på slep :)

Nokon andre som vil hive seg på?
 
Jeg har termin i mai jeg, men sniker litt rundt etter bergensjenter ;) Kjekt å ha noen å tilbringe permisjonstiden med :) Så hvis jeg får henge meg på, så vil jeg gjerne det :)
 
Hei :) jeg har termin 10 mars med nr 2 :) har en jente på 3 år fra før:) jeg er 24 år, samboer,bor på askøy, har to hunder, er veldig glad i dyr og jobber i barnehage.... Det var litt om meg :) hadde vert kjekkt og bli kjent med andre som venter barn eller har barn :)
 
Skal vi prøve å få til eit treff ganske snart? Eg føler på meg at han inni magen er utolmodig nemlig! Eg er veldig fleksibel. Isofall, korleis foretrekk de å møtes, heime hos nåken, på café, eit arrangement etc.? Har eit par jenter fra eit anna forum som også er interessert :)
 
Jeg slenger meg på her jeg :)

26 år, gift og bor på i Fana. Har en gutt på 2 år fra før, venter nå spent på lillebror :)
Liker å være aktiv, men er litt svekket nå pga bekkenproblemer. Så gleder meg stort til å komme igang igjen med fjellturer og ett aktivt liv :)

Jeg er med på treff, kanskje greit å treffes på cafè i byn kanskje? Lett å komme seg til for de fleste :)
 
Enig i det :) Forslag? For min del er det akkurat det samme, er altetende. Zupperia har jo god mat til grei pris. Forslag til dato og tidspunkt: 6. , 7., 8., 9. februar ca kl. 13? Nåke som passa?

Har vært forfulgt av bekkenplaga sjøl, men har plutselig blitt bedre :D Håpa det er eit tegn på fødsel snart... Skal iallefall sette STOR pris på kroppen og helsa etter svangerskapet!
 
Back
Topp