Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får verkligen hoppas det. Huskar vi hade så kjekt i termin julibarn 2014. Mye liv der nær eg var gravid. Her så e det veldigt stille. Får hoppas andra har førslagHelt enig! Jeg er stort sett innom her hver dag, men skjer veldig lite... Forsøker selv å opprette noen tråder, men har lite fantasi innimellom... Lite forslag på hva vi kan gjøre da... Kanskje noen andre har?
Men me kan gjør så her att ne skriver nått hver gang vi er inne så får me noet å svara påJeg er innom flere ganger for dag men er ikke alltid det er noe å svare på.![]()
Det går an å ha en tråd som heter "hvis du stikker innom" ...så MÅ du skrive hva du gjør her!Men me kan gjør så her att ne skriver nått hver gang vi er inne så får me noet å svara på.
Det går an å ha en tråd som heter "hvis du stikker innom" ...så MÅ du skrive hva du gjør her!![]()
Ja de kan me . Har en sånn tråd på julibarn 2014 Visst du er inom herDet går an å ha en tråd som heter "hvis du stikker innom" ...så MÅ du skrive hva du gjør her!![]()
Får verkligen hoppas det. Huskar vi hade så kjekt i termin julibarn 2014. Mye liv der nær eg var gravid. Her så e det veldigt stille. Får hoppas andra har førslag
Har du ? Wow . Så kjekt igjen her daJeg også var i det forumet, med julibarna 2014![]()
Ja de hade me kunnet. Lag en tråd du så slænger jag meg påJeg er også innom hver dagEr kanskje ikke like flink til å skrive hver dag men
Jeg synes det er kjempe morro å se bilder dere legger ut! Hadde vært morro om alle la ut magebilde hver uke for eks
men skal selvfølgelig ikke tvinge noen til det, er nok ikke alle som synes det er morro å legge ut bilde av seg selv
Eller om alle som er inne lwgger inn noe i dagens bilde
Eller om vi har en sann hverdagsutfordring og må legge ut et bilde for hver dag i 7 dager
![]()
Har du ? Wow . Så kjekt igjen her dadj er ikkje inom der noet nå før tiden ??
Ohh den e ganska langt nedNei, der er jeg ikke nå.. Finner den uansett ikke igjen fra telefonen :/
Jeg var også med på forumet "juli 2014"!Får verkligen hoppas det. Huskar vi hade så kjekt i termin julibarn 2014. Mye liv der nær eg var gravid. Her så e det veldigt stille. Får hoppas andra har førslag
Har du ap kjektJeg var også med på forumet "juli 2014"!![]()