Terminforum

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Har lust å skapa litt mer liv her inne på våran terminforum :-) syns ofta så e det stilla her inne.
Har dere något førslag på vad eller hur vi kan kan gjør før vara litt mer aktive her inne. :-)

Helt enig! Jeg er stort sett innom her hver dag, men skjer veldig lite... Forsøker selv å opprette noen tråder, men har lite fantasi innimellom... Lite forslag på hva vi kan gjøre da... Kanskje noen andre har?

Helt enig! Jeg er stort sett innom her hver dag, men skjer veldig lite... Forsøker selv å opprette noen tråder, men har lite fantasi innimellom... Lite forslag på hva vi kan gjøre da... Kanskje noen andre har?
Får verkligen hoppas det. Huskar vi hade så kjekt i termin julibarn 2014. Mye liv der nær eg var gravid. Her så e det veldigt stille. Får hoppas andra har førslag

Jeg er innom flere ganger for dag men er ikke alltid det er noe å svare på. :P

Ja, er innom hver dag; men synes aktivitetsnivået her går litt i rykk og napp dessverre :( men har ingen gode forslag (som jeg kommer på) :(

Må liksom ha noe å skrive da, men om vi prøver alle sammen :)

Hemmelig venn har vi jo en tråd og et forslag på, men forstod det som vi kanskje skulle vente til våren før vi gjorde noe mer med det?

Har jo en skravvletråd her inne vi kunne sparket enda litt mer liv i... Og kanskje vi har tema vi brenner for litt utenfor bare baby i april 2016 så er det vel ikke noe som tilsier at vi ikke kan diskutere det her inne? Er jo ofte enkelte tema kan engasjere litt mer... :)

Jeg er også innom hver dag :) Er kanskje ikke like flink til å skrive hver dag men :) Jeg synes det er kjempe morro å se bilder dere legger ut! Hadde vært morro om alle la ut magebilde hver uke for eks :) men skal selvfølgelig ikke tvinge noen til det, er nok ikke alle som synes det er morro å legge ut bilde av seg selv :) Eller om alle som er inne lwgger inn noe i dagens bilde :) Eller om vi har en sann hverdagsutfordring og må legge ut et bilde for hver dag i 7 dager :)

Jeg er også innom hver dag :) Er kanskje ikke like flink til å skrive hver dag men :) Jeg synes det er kjempe morro å se bilder dere legger ut! Hadde vært morro om alle la ut magebilde hver uke for eks :) men skal selvfølgelig ikke tvinge noen til det, er nok ikke alle som synes det er morro å legge ut bilde av seg selv :) Eller om alle som er inne lwgger inn noe i dagens bilde :) Eller om vi har en sann hverdagsutfordring og må legge ut et bilde for hver dag i 7 dager :)
Ja de hade me kunnet. Lag en tråd du så slænger jag meg på :-)

Får verkligen hoppas det. Huskar vi hade så kjekt i termin julibarn 2014. Mye liv der nær eg var gravid. Her så e det veldigt stille. Får hoppas andra har førslag
Jeg var også med på forumet "juli 2014"! :)

Back
Topp