Terminfastsettelse

Det er litt viktig for deg å vite ift sykehuset, fordi hvis noe skulle skje og du er akkurat i grenseland, så gjør de ikke neo for å redde baby i uke 23, men i uke 24 så redder de den? Er det ikke sånn det er, så det er det eneste som har noe å si sånn veldig. Men vi skal jo ikke føde så tidlig, vi skal jo gå til sånn ca termin *fingers crossed* :)

Hehe ok, med lite viktig så tenkte jeg ikke så "kort", men mot termin at da kommer den jo uansett.
I så måte ligger jeg bare en dag etter i forhold til menstermin så da blir det ganske riktig :)

Det blir fort en del forskjellige terminer for alle! Mens 03.10 el 05.10 jm hjulet 10.10 oul 06.10, siden egget bruker ca ett døgn på å komme seg ned til livmoren og 'grave seg ned' regna eg med att den 6 var rettest, måtte smile når jm som utførte oul var helt enig i min antagelse [emoji16]

Ble satt tilbake 5 dager i forhold til TUL på OUL, kjipt å måtte gå den uka på nytt!
Men er ikke så bekymret egentlig, ble satt tilbake en uke sist også (og da hadde jeg full oversikt over befruktningsdatoen), og det virket riktig når vi så hvor langt i utviklingen den lille premature som ble født hadde kommet.

Ble satt tilbake 5 dager i forhold til TUL på OUL, kjipt å måtte gå den uka på nytt!
Men er ikke så bekymret egentlig, ble satt tilbake en uke sist også (og da hadde jeg full oversikt over befruktningsdatoen), og det virket riktig når vi så hvor langt i utviklingen den lille premature som ble født hadde kommet.
Ble også satt 5 dager tilbake i forhold til tul. Som var ca 5 dager etter forventning etter positiv test.... merkelige greier. Men så vet eg at mamma ble satt tre uker bak med meg på ul, så mulig vi har litt lengre "baketid" i familien enn normalt? [emoji4]

Her var min menstermin 15.10 utregna fra at jeg har 35 dagers syklus. Legen sa 09.10 beregnet på 28 dagers syklus på sånn jm hjul. Og OUL sa 08.10 [emoji4]

Ble også satt 5 dager tilbake i forhold til tul. Som var ca 5 dager etter forventning etter positiv test.... merkelige greier. Men så vet eg at mamma ble satt tre uker bak med meg på ul, så mulig vi har litt lengre "baketid" i familien enn normalt? [emoji4]
Haha, kanskje dere bare tar dere en liten pause underveis der? :D

Haha, kanskje dere bare tar dere en liten pause underveis der? :D
Hehe, kanskje det. Når eg ser over kalenderen nå ser eg at eg var 2+6 da eg testa positivt (om kvelden, merka noen symptomer/kvalme fra 2+3), relativt svak strek, men likevel, det skal jo ikke være mulig å teste positivt SÅ tidlig [emoji23]
jaja, jm syntes alt så normalt/bra ut, så mini er frisk og rask, viktigst det [emoji4]

mens termin 10. oktober,
el- termin 18. oktober
tul- termin 15. oktober
oul- termin 09. oktober...

På TUL ble jeg satt fram 1 dag i forhold til mine egne beregninger (EL-smerter :P ), og fikk da termin 15. oktober. På OUL om mandagen ble jeg satt tilbake fire dager, og fikk termin 19. oktober.
Men begge de andre barna kom på menstermin, så jeg håper denne også gjør det ;)

Menstermin 10. oktober.
Tul termin 12. oktober.
Oul termin 14. oktober :)

Menstermin regnet jeg selv til 15.10
På tul ble jeg flyttet til 10.10 og tilbake til 16.10 ved oul :)

Godt vi er flere som ble flytta så langt mellom tul og oul :)
Hehe, ja er gjerne litt frem og tilbake der - ungen vokser jo i rykk og napp [emoji14]
Men tar jo termin med klype salt og, tipper på overtid igjen [emoji14]

Menstermin: 19.10
TUL 6 uker: 18.10
TUL 12 uker: 23.10
OUL i dag: 21.10

Relativt enige mao og ikke alt for store sprik!:p

Menstermin: 17.10.
EL-termin: 25.10.
TUL-termin: 26.10.
OUL-termin: 23.10.

:)

unnfangelse sa 4.okt. TUL sa 3.iktober. Ble satt tilbake til 6.oktober. Kanskje jeg slipper å gå på overtid denne gangen. Litt dumt at jeg ble satt tilbake, for nå ble det skumlere å satse på dåp 22.oktober [emoji23]
Shit, det var sykt tidlig dåp! Hadde jeg aldri orka [emoji23] noen spes grunn? [emoji175]

Menstermin og EL termin (ut fra temping)12/10
Tidlig ultralyd 9/10
Ordinær ultralyd 8/10
Greit når det går den vegen.

Back
Topp