TERMINER!!!

mamma84

Glad i forumet
På mens terminen og ultralyd terminen min så skiller det kun 1 dag...
Er det større sjanse for at jeg føder ganske akkurat på termin, eller har ikke dette noen sammenheng??

Jeg har det på samme måten.. EN dag mellom mens-termin og UL-termin her også..

Lurer på det samme som mamma84 lurer på, jeg[8|]

Vet ikke helt, men det er jo så mye som spiller inn. Da jeg skulle ha førstemann som er prøverørsbarn, var jeg sikke på at min termin var "bankers" før ultralydterminen, siden vi visste nøyaktig når egget va befruktet og at jeg hadde regelmessig syklus. Jeg fikk samme termin, men har hørt mange i samme situasjon som ikke fikk det. Jeg fødte uansett tre dager etter terminen.

Pleier vel da isåfall mest å følge "fødemønsteret" i familien...
Med første hadde vi lik termin på mens og ul-og tulal kom 2 uker før!
Akkurat som med mor,bestemor og oldemor...

Skulle ønske jeg kunne se inn i fremtiden så jeg visste når jeg skulle føde!!![:)][:)]

Drømte i natt at jeg fødte en dag etter ul-termin altså 6 desember!!![:D]

Jeg har ikke drømt om datoer jeg..
kansje jeg skal legge meg til å pugge kalenderen før jeg sovner, så vet jeg hvilken dato jeg drømmer om [8D]

hihi... Innebygd kalender!!!

Samboeren min sier at hun kommer den 12 desember... Han har visst snakket med henne, og da hadde hun sagt 12 desember... De har et litt spesiellt forhold som jeg ikke er helt med på...hihi...[:D][:D][:D]

De er så søte atte!![:)]

Mannen min prater ikke med "Lille Pling" han.. synes vel det blir for sært..
Han har ikke fått kjenne noe spark heller, knøttet vårt blir kjempefredelig med en gang pappa'n legger hånda si på magen min for å kjenne[8|]

Er ikke før i det siste han har begynt med det...

Lille vår ville heller ikke sparke for pappaen før etter en stund. Og hun er fortsatt sær med hvem hun vil sparke for!!! Gjør ikke meg noe for jeg kjenner henne hele dagen jeg... Men hun er veldig rolig av seg generelt. Nå er hun så stor at jeg kan kose henne på kroppen. Er ikke mange cm/mm mellom min hånd og henne!

Back
Topp