Terminen min!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Terminen ble satt fram til 25.Mai, men vil gjerne fortsette og "henge" med dere om det er i orden :)

Så ut som jente nr.2 i magen!:) Frisk og fiin !:))

Gratulerer med jente i magen..., jente i min mage og... Jeg havnet og med termin i mai, 29. Men velger å tro det er plass til meg begge steder så jeg har en fot på hver plass og håper juni hjertene godtar det...

Gratulere med jente da :D nårtid hadde du egentlig termin da ? Heldig du som har fått vert på ul allerede :)

Hadde termin mellom 2-4juni :) Takk for det!:) Hadde håpa på en gutt siden vi har jente fra før, men ungen var frisk så jeg er lykkelig! :D

Ser den :) har to gutter så håper på jente her :) men det er jo det viktigste om babyen er frisk da<3

Gratulerer med en jente i magen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Gratulerre med jente i maven, ååå så morro å bli flyttet frem da, å ikke tilbake :D

Gratulerer så mye med ei jente i magen. :D

gratulere med frisk jente i magen :) koselig.... heldig som har fått vite det..enda noen uker til her..

Gratulerer med jente i magen.. Jeg har alltid ønsket meg ei søster, men fikk nare 2 brødre.. så regner med kenta de vil synes det er supert:) Heldig du som har fått vite kjønn... Jeg er utrolig spennt på ul. Både på kjønn, og selfølgelig det viktigste, at alt er bra med lille... :)

Back
Topp