Terminen ble flyttet 3 uker!

Siriuspus

Flørter med forumet
Var på tidlig UL på sykeshuset her om dagen, og ble veldig sjokka! Hadde veldig usikker menstermin så fikk henvisning til tidlig UL fra fastlegen, og det visste seg at jeg ikke var 12-13 uker på vei som jeg trodde, men 16! Så da får jeg flytte inn her hos dere i Juligruppa! Både det jeg hadde estimert selv og det fastlegen trodde ut ifra livmorstørrelse stemte med 13 uker, men på UL var nok tassen mye størrre en som så! Alt sto veldig bra til inni der, og det er jo det viktigste! Var utrolig spesielt å se den lille hoppe rundt inni der og veive med armene :D Er førstegangs så det var utrolig rart, vet liksom ikke hva jeg hadde forventa... utrolig spesielt! Legen trodde det var en liten jente, men han sa at han ikke var helt sikker så vi får nok ta en titt til på Ord. UL om noen uker! ;D Gleder meg masse! 

Velkommen hit =) hihi ikke verst når det er den veien :) :) så spennende da, blir kjekt å høre når du har vært på ordinær ul =) =)

Oi da...det kan vi vel si var litt av ett hopp:)
Velkommen inn til Juli damene skal du være...:)

Så kjekt at du flytter inn til oss :)
Velkommen og gratulerer med en liten en i magen
Det viktigste er jo at alt står bra til :)

Ja er absolutt det! Og bedre å hoppe frem enn tilbake da ;)

**AM** skrev:
Oi, det var litt av et hopp! Velkommen over til juli

Så kjekt! Det er veldig gøy åoppleve det. Jeg ble også flyttet fra 12+1 til 15+4 på tidlig ul. Kjempekjekt. Vi sparerjo nesten inn en hel mnd!!

hi hi - hadde vært værre om du ble satt tilbake 3 uker kan jeg tenke meg 
Gratulerer med bykset og velkommen hit:)

Så utrolig gøy Velkommen hit!!!

Velkommen hit :) Så fint å bli flyttet den riktige veien :)

Litt av et hopp, men greit når det går den veien:) Velkommen skal du være:)

Back
Topp