Termindato

Electra88

Blir kjent med forumet
Novemberlykke 2018
Dere som har fått ny termindato etter TUL, følger dere denne nå når dere skriver hvilken uke + dag dere er i? Eller følger dere den dere hadde først?
Ble satt fram fem dager etter TUL i går, så vet ikke om jeg skal si jeg er 13+1 eller 13+6 i dag[emoji28]

Jeg ble satt frem 6 dager, men det gjør at jeg havnet i oktober, så skriver etter TUL inne på oktober og etter mens her inne[emoji38][emoji85] Lege/helsesøster tar ikke hensyn til TUL termin da, endres kun etter OUL, så tenker du kan velge selv[emoji4]

Tenker kanskje at jeg holder på den første termindatoen til etter OUL jeg da[emoji28]

Jeg ble satt frem 4 dager på TUL. Og er da 12+0 i dag i følge fastlegen. Men jubler ikke helt før jeg da er passert på min beregnede menstermin.
Fastlege mener jeg er 12+0 i dag, gynekolog på TUL mener jeg er 11+6 i dag og min beregning er 11+4.
Så jeg følger alle litt etter hva dagsformen ønsker at den er [emoji23][emoji23]

Jeg ble satt fram igår på TUL og den stemmer bedre med min snåle syklus enn tidligere utregninger. Så da følger jeg den[emoji23]

Back
Topp