Termindato og kjønn OUL :-)

TerminJuli2022

Andre møte med forumet
Hei. :love2 Da har jeg vært på OUL og regner kanskje med at flere skal det i nærmeste fremtid, morro å høre om flere har fått vite kjønn og om dere har fått flyttet frem eller tilbake termindatoen ? :-)

Jeg trodde jeg var 18+5 idag men ble flyttet frem til 19+3, så termindato blir 27. Juni. Og vi venter en gutt :Heartblue

Så spennende! OUL på torsdag. Spent på om termin blir flyttet. Venter en jente!

Gratulerer så mye med en liten guttebass:love7

Alltid godt å bli flyttet den veien :happy:

Vi har ultralyd på fredag og krysser fingrene for at vi får dratt på den da jeg for tiden er forkjølet :arghh:
Vi gleder oss masse til å få sett lille som gjemmer seg inni magen :joyful:

Var i går. Ble også flyttet fram, fra 18+3 til 19+1 termin 29.6. Vi venter gutt :Heartred

Har vært på UL i dag. Termindato ble ikke flyttet, så har fortsatt 2. Juli :) Vi venter en liten jente :)

Fikk også vite at jeg har foranliggende morkake, som forklarer hvorfor jeg fortsatt kjenner så lite liv/må dytte på magen for å kjenne noe(selv om jeg har kjent liv fra uke 12 med dytting)

Last edited:
UL idag. Venter en liten jente med termin 10.07, som er samme som menstermin:Heartred

Ordinær ultralyd i dag, lillegutt vokser som han skal og koser seg i mammas mage:Heartred Ble flyttet en dag, så ny termin er 7.juli (istedenfor 8.):happy:

Jeg ble faktisk flyttet på en del ganger med termin. Mens termin 16 Juli, så TUL i forbindelse med NIPT test fikk jeg 10 Juli og nå på ordinær OUL
fikk jeg 13 Juli :Heartpink Jente

Var på OUL torsdag, og termin er fastsatt til 31.juli. Vi venter ei lita snuppe :Heartred

Var på OUL i dag. Ble satt 6 dager tilbake:crybaby2 Skulle vært 19+6, men satt til 19. Så termin 6/8. Men forholder meg likevel til menstermin, som stemmer mest med mine beregninger og syklus. Vi venter ei litta jente:dummy1::woot:

Back
Topp