Termindato igår..

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Og minigullet er 3 uker gammel <3

ImageUploadedByBV Forum1447931561.516377.jpg

Så søt en gutt, er han ganske lyshåret eller?

Han er egentlig brun i håret! Ikke sort, men heller ikke blond.. Så vi er spente på hvilken farge han får når babyhåret forsvinner og det ordentlige kommer! Fra før har vi en blond, ei som er rølig/blond, så morsomt om lillemann blir brun i håret :)

Veldig fin!!!!!Jeg hadde også termin i går. Men min er fortsatt i magen. Hvor stor er han her nå?

Da er det snart din tur også!! Rart å tenke på at han her fortsatt kunne vært i magen ;)

Aner ikke hvor mye han veier nå faktisk, for har ikke veiet han på 2 uker :P Da var han 3120g (omtrent fødselsvekten sin), men han har vokst masse siden da.. Skal veie ham til uka, så det blir gøy!

Han er egentlig brun i håret! Ikke sort, men heller ikke blond.. Så vi er spente på hvilken farge han får når babyhåret forsvinner og det ordentlige kommer! Fra før har vi en blond, ei som er rølig/blond, så morsomt om lillemann blir brun i håret :)

Spennende å se da, han så ganske lik ut i hårfarge som vår, og han regner jeg med blir lys, for søstra var akkurat sånn og endte opp blond :)

Spennende å se da, han så ganske lik ut i hårfarge som vår, og han regner jeg med blir lys, for søstra var akkurat sånn og endte opp blond :)

Herlig! Storebroren var blond fra babyhåret (sambo sin sønn), og snuppa mi fikk ikke noe hår før hun var 2 år! Hehe, så er veldig spent her :P

Back
Topp