Sørlandsjente83
Betatt av forumet
Ja da er termindato passet (15. april) og i dag (17. april) er min mens termin... Men har ikke så alt for store forhåpninger til at det skjer noe i dag heller, med Jonas gikk jeg 9 dager over tiden - så jeg stresser ikke enda.
Etter en natt søvn nå tenkte jeg å styre litt ute i hagen og rydde og vaske litt i huset... Så får vi se om det setter fart på sakene - har mine tvil... For har ikke gjort annet en å styre på med flere prosjekter både inne og ute den siste måneden.
Dere må ha en god natt alle sammen.
Etter en natt søvn nå tenkte jeg å styre litt ute i hagen og rydde og vaske litt i huset... Så får vi se om det setter fart på sakene - har mine tvil... For har ikke gjort annet en å styre på med flere prosjekter både inne og ute den siste måneden.
Dere må ha en god natt alle sammen.