Termindato er passert...

Sørlandsjente83

Betatt av forumet
Ja da er termindato passet (15. april) og i dag (17. april) er min mens termin... Men har ikke så alt for store forhåpninger til at det skjer noe i dag heller, med Jonas gikk jeg 9 dager over tiden - så jeg stresser ikke enda.
 
Etter en natt søvn nå tenkte jeg å styre litt ute i hagen og rydde og vaske litt i huset... Så får vi se om det setter fart på sakene - har mine tvil... For har ikke gjort annet en å styre på med flere prosjekter både inne og ute den siste måneden.
 
Dere må ha en god natt alle sammen. 
 
Får håpe vi får føde snart.. Kanskje natten bringer fram et barn [;)] Er jo lov å håpe..
God natt og sove godt!
 
Back
Topp