Terminberegning

Bie88

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg blir litt forvirret over de forskjellige terminkalkulatorene [emoji28] kan noen hjelpe meg med utregning? Jeg hadde første dag i menstruasjonen 3. desember, eggløsning 17. desember.

Stemmer det med termin 11. september? Og appen viser at jeg er 3+5 i dag, kan der være riktig da? [emoji28]

På forhånd, takk [emoji4]
 
Jeg blir litt forvirret over de forskjellige terminkalkulatorene [emoji28] kan noen hjelpe meg med utregning? Jeg hadde første dag i menstruasjonen 3. desember, eggløsning 17. desember.

Stemmer det med termin 11. september? Og appen viser at jeg er 3+5 i dag, kan der være riktig da? [emoji28]

På forhånd, takk [emoji4]
Jeg bruker babyverden sin terminkalkulator. Den har stemt sånn ca i de 2 forje svangerskapene [emoji4]
 
Ja, var den jeg brukte sist også. Da er det 12. september som er termindato, 3+4 i dag [emoji5]
Jeg vet ikke hva jeg skal regne etter, mens dato eller EL dato, hadde EL tidligere enn det jeg skulle.
 
Jeg vet ikke hva jeg skal regne etter, mens dato eller EL dato, hadde EL tidligere enn det jeg skulle.
Man bruker gjerne mensdato fordi man ikke vet EL dato, EL dato blir nok mest riktig men ingen av dem er garantert å stemme på OUL :)
 
Man bruker gjerne mensdato fordi man ikke vet EL dato, EL dato blir nok mest riktig men ingen av dem er garantert å stemme på OUL :)
Ingen dato man setter seg selv stemmer på OUL [emoji23] har bestandig blitt satt tilbake et par dager [emoji14] men da følger jeg EL dato for nå [emoji4] så da er jeg 3+6 Idag.
 
Ingen dato man setter seg selv stemmer på OUL [emoji23] har bestandig blitt satt tilbake et par dager [emoji14] men da følger jeg EL dato for nå [emoji4] så da er jeg 3+6 Idag.
Nei det er nok veldig sjelden at det stemmer nøyaktig [emoji4] Mener jeg ble flyttet et par/tre dager tilbake med første og en dag frem med nr 2 [emoji4] blir spennende å få dato på OUL [emoji1]
 
Min mens/oul stemte overens[emoji6] så det kan forekomme for oss som kan stille klokka etter TR.
 
Jeg aner ikke når siste mens var eller nøyaktig når el var men vet jo sånn ca og sånn ca når vi hadde sex så gjetta meg til en termin jeg. Derfor er jeg litt her og litt på august. Foreløpig går jeg etter 29. August men kan fort gå både ene og andre veien. [emoji85]
 
Back
Topp